×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

محمود شایان در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.
‌به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام مدیر عامل بانک مسکن به شرح زیر است:

حضرت امام(ره) در اوج قدرت شاه که با حمایت آمریکایی‌ها ایجاد شده بود، انقلابی را رهبری کردند که بعد از ۴۳ سال همچنان این انقلاب پایدار و مردم نیز پای کار آن هستند. انقلابی که در نوع خود بی‌نظیر بود چراکه در طول تاریخ شاهد بودیم انقلاب سایر کشورها با چه آینده‌ای مواجه شدند.

انقلاب مردم ایران در سال ۵۷ با رهبری امام راحل و با عزم و اراده پولادین ملت از نهضت عاشورا به پیروزی رسید و ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت جوانان این مرز و بوم بود که موجب شد آرمان‌های مردم ایران زمین محقق شود.

امروز با گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند مردم ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ همچنان این روز بزرگ در تمام نقاط میهن اسلامی توسط مردم جشن گرفته می‌شود و این معجزه‌ای است که امام راحل آن را بنیانگذاری کردند و امروز رهبر معظم انقلاب پرچمدار برحق این نهضت هستند.

یوم الله۲۲ بهمن، موعد دلدادگان عاشقی، روز پیروزی حق بر باطل، لطف ایزد منان و پایان سلطه ستمگران را به ملت شریف ایران، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان و کارکنان خدوم بانک مسکن تبریک عرض کرده و آرزوی توفیقات روز افزون برای ملت بزرگ ایران دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.