×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی،پیام تبریکی منتشر کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است
تقارن بهار امسال با بهار قرآن فرصت مغتنمی است تا در نوشدن های طبیعت و فصل زایش و زندگی، دل های ما نیز بیش از گذشته با نور قرآن و نشستن پای خوان رحمت الهی، صفا و صیقل یابد.
از درگاه خدای باری تعالی که فرصتی دیگر داد تا میهمان ماه پرفضیلت رمضان و تجربه لیالی قدرش باشیم، می خواهم، در این ماه بزرگ، بتوانیم بیش از گذشته در مسیر رشد، تعالی و تحکیم پیوندهای انسانی و معنوی در راستای انسجام و اتحاد ملی گام برداریم تا به نحوی شایسته تر از قبل، ضمن خدمت رسانی باکیفیت به عموم هموطنان، مشتریان و ذی نفعانِ بانک شهر با ارائه نوآورانه ترین خدمات مالی و بانکی، به تحقق کانونی ترین دستورالعملِ هدایتگرِ برنامه ریزی هایِ کشور از سوی رهبر فرزانه انقلاب یعنی شعار “مهار تورم، افزایش تولید” کمک شایانی کنیم.
امیدوارم تقارن این دو فصل نو، سرآغاز سالی پر از معنویت، موفقیت و به ویژه دستاوردهای مالی و اقتصادی برای ملت، دولت و کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو و حلول ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان جهان به ویژه همکاران پرتلاش خود در بانک شهر، از درگاه خداوند بزرگ، بهره‌مندی حداکثری از این ماه پرفضیلت را برای همگان مسئلت می‌نمایم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.