×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به نام خالق قلم
چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید و کسی که قلم به دست دارد به مثابه ققنوسی است که می‌سوزد و دوباره در راه رسالتش مجاهدت می‌کند تا چراغ آگاهی برافروزد.
هفدهم مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم، شهید محمود صارمی، روز پاسداشت صاحبان قلم‌های پاکی است که رسالت‌شان اطلاع‌رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با عدالت به آحاد جامعه است. این تاریخ یادآور تلاش و سختکوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌پروا در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با عشقی غیرقابل وصف به رسالت و حرفه خود‏ پایبند بوده اند.
در عصـر حاضر، نقش بی بدیـل و مؤثـر خبرنگـاران سرزمین‌مان در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای کشور غیر قابل تردید است به ویژه در شرایط کنونی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است خبرنگاران، با نفوذ کلام خود در رهبری افکار عمومی، سربازان خط مقدم آگاهی‌بخشی به جامعه هستند.
بی شک، عبور کشور از این برهه دشوار با توجه به  شرایط خطیر اقتصادی، مرهون تلاش‌های این عزیزان خواهد بود و امید است که با اندیشه تاثیرگذار و قلم امیدبخش اصحاب رسانه شاهد تبلور شاخصه‌های جهش تولید و شکست ویروس کرونا باشیم.
برایم مایه مباهات است در این روز که به نام شهید محمود صارمی، خبرنگار متعهد کشور مزین شده است از ‏رشادت‌های خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس که با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به انعکاس اخبار جنگ تحمیلی پرداختند و همچنین خبرنگاران عزیزی که در شرایط حساس کنونی با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و سریع در کمال صداقت و امانتداری و با حُسن اندیشه و تفکر، تمام همت خود را برای حفظ و صیانت از مرزهای اخلاقی و افزایش آگاهی و دانایی هموطنان عزیزمان به کار گمارده‌اند، قدردانی نمایم.
این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاش و به ویژه خبرنگاران فعال در نظام اقتصادی کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم تمامی تلاش‌گران عرصه رسانه با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی‌بخشی و شفاف‌سازی موفق و پیروز باشند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.