×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکتر محمدعلی همتی به شرح زیر است: 

۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی را به تمامی اعضای خانواده بزرگ این سازمان تبریک و تهنیت عرض می کنم. هفته تامین اجتماعی، عاملی جهت به خاطر آوردن رسالت سنگین و عظیم سازمان و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن و قدردانی از زحمات تمامی کسانی است که به نحوی در پیشبرد اهداف این سازمان در حال تلاش و تکاپو هستند. تامین رفاه، سلامت و تضمین آتیه بیمه شدگان هدف اصلی و اساسی سازمان تامین اجتماعی بوده و تمامی همکاران ساعی و پویای سازمان همواره با تمام وجود در راستای تحقق اهداف سازمان قدم برداشته و از هیچ تلاشی مضایقه ننموده اند.
سازمان تامین اجتماعی یکی از نهادهای پاسخگوی کشور در بحران بیماری نوپدید کرونا در سال جاری بوده و همچنان نیز پرسنل خدوم سازمان در دو حوزه بیمه و درمان در حال ارائه خدمات شبانه روزی به بیمه شدگان و جامعه هستند. همکاران زحمتکش حوزه درمان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان حوزه های تشخیصی، درمانی و پشتیبانی، از آغازین روزهای بیماری کرونا با توان حداکثری، تعهد و وفاداری در حال ارائه خدمات شبانه روزی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده و در خط مقدم نبرد با بیماری از هیج تلاشی فروگذار نکرده اند و متاسفانه ۱۲ تن از عزیزان مدافع سلامت از جان خود گذشته و در یاد و خاطره سازمان جاودانه شدند. همکاران بخش بیمه ای نیز در شعب و کارگزاری های سراسر کشور با وجود بحران های ناشی از کرونا، با تعهد و دلسوزی در این ایام و در حالی که بسیاری از کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی دستخوش مخاطرات سهمگینی شده بودند، با اهتمام و ممارست سعی بر تامین نیازهای ضروری و رفع مشکلات اقتصادی بیمه شدگان نموده اند.
سازمان تامین‌اجتماعی، سعی دارد با تلاش برای رفع موانع اقتصادی توسعه صنایع، توسعه و تسهیل شیوه‌های ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی با استفاده از ابزارهای مکانیزه نظیر ارائه غیر حضوری خدمات، ارائه خدمات بیمه ای به ایرانیان خارج از کشور، نسخه الکترونیک، تشکیل پرونده پزشکی جهت بیماران مزمن، ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی با اجرای پروژه هایی نظیر ارتقای خدمات هتلینگ بیمارستان‌ها و پروژه های مشابه دیگر، ضمن ارتقای کیفیت خدمات خود با فراهم آوردن تسهیلات و ابزارهای کاربردی، رضایت افراد تحت پوشش خود را ارتقا دهد. 
با توجه به تاثیر انکار ناپذیر فناوری اطلاعات در زندگی فردی و اجتماعی تمامی احاد جامعه و ضرورت ارائه خدمات هدفمند و موثر به افراد، تولید پرونده الکترونیک سلامت از سنوات گذشته و در راستای برنامه ششم توسعه در دستور حوزه درمان سازمان قرار گرفته است و اکنون می توان با افتخار بیان نمود که صد درصد نسخ دارویی در مراکز ملکی سازمان به صورت الکترونیک و مکانیزه تولید شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و زیرساخت های ایجاد شده در حوزه خرید خدمات و مرکز طرف قرارداد، این خدمت تا پایان سال جاری در سراسر کشور پیاده سازی و به بهره برداری خواهد رسید.
توزیع عادلانه و ایجاد امکان دسترسی بیمه شدگان به آسایش و رفاه از وظایف ذاتی سازمان تامین اجتماعی است و از آنجا که بخش قابل توجهی از بیمه شدگان را قشر پر افتخار کارگران که نیروی مولد و سرمایه های اقتصادی کشور هستند، تشکیل می دهد. تامین اجتماعی با تضمین آتیه و خدمات بازنشستگی، مستمری، درمان و سلامت این عزیزان، می تواند با تحقق شعار رونق تولید، زمینه توسعه پایدار، کارآفرینی و توسعه تولید کالای رقابت پذیر داخلی را ایجاد و تقویت نماید.

در پایان؛ هفته تامین اجتماعی را بر همه اعضا اعم کارکنان، بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان، مستمری بگیران و سایر عزیزانی که در راستای توسعه رفاه اجتماعی دستی بر آتش دارند، تبریک گفته و خود را مقید و متعهد به ارائه حمایت همه جانبه از خدمات بیمه ای، درمانی، بازنشستگی، از کار افتادگی، تامین امنیت شغلی و سالمندی دانسته و باور دارم با تکیه بر تعهد، برنامه ریزی، تخصص و پاکدستی تمامی دست اندرکاران این حوزه، سازمان را در نقطه اوج خود خواهیم دید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.