×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

دکتر حسین مهری در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر علی خورسندیان به مدیرعاملی بانک صنعت و معدن، مراتب تقدیر خود را از همکاری و همراهی همه ذینفعان بانک صنعت و معدن ابراز داشت:
خداوند بزرگ را شاکرم که در پرتو عنایاتش و تلاش همکارانم در بانک صنعت و معدن فعل خواستن را به توانستن تبدیل کردیم و با تکیه بر دانش، تجربه و درک فرصت ها در سخت ترین شرایط اقتصادی کشور بعد از انقلاب، توانستیم خدمات ارزشمند و قابل قبولی به بخش صنعت و معدن کشور داشته باشیم.
بررسی آمار و عملکرد طی سال های اخیر و رشد بیش از ۱۰۰ درصدی در شاخص های اصلی بانک به صورت سالانه و همچنین خروج این بانک از زیان در سال مالی گذشته گواهی بر این مدعاست.
خوشبختانه این بانک توانسته با همت، تلاش و همراهی همه ذینفعان، جایگاه ویژه خود را در تحقق برنامه های اقتصادی کشور از طریق روش های نوین تأمین مالی پیدا نماید و شعار بانک پیشرفت و توسعه را به معنای واقعی از طریق مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های عظیم صنایع فولادی، پتروشیمی، نفت وگاز، داروسازی، انرژی، نساجی و طرح های صنایع زیربنایی عملیاتی نماید که علاوه بر تحرک اقتصادی در زیر بخش ها، منجر به افزایش صادرات و ایجاد و تثبیت اشتغال در کشور نیز خواهد شد.
ایجاد اصلاحات ساختاری شامل استقرار حاکمیت شرکتی، پیاده سازی بانکداری دیجیتال و بانکداری شرکتی و تدوین و اجرای برنامه راهبردی پنج ساله تا افق ۱۴۰۴ و ارایه خدمات و سرویس های نوین و جدید بانکی با تمرکز بر مشتری محوری از دیگر دستاوردهای سه سال اخیر است که قطعاً می تواند این بانک را در جهت مأموریت تخصصی و توسعه ای خود یاری نماید.
بی شک در این مسیر پر فراز نشیب نقش همکارانم در موفقیت های حاصله بسیار مهم بوده و جا دارد از همراهی و همدلی کارکنان، مدیران، بازنشستگان، مدیران شرکت های وابسته، اعضای هیات مدیره بانک و مشتریان عزیز نهایت تشکر و سپاسگذاری را داشته باشم.
در خاتمه ضمن تشکر از تیم اقتصادی دولت، بار دیگر خداوند متعال را شاکرم که به بنده توفیق بازنشستگی بعد از سه دهه خدمت بی منت به مردم عزیز ایران و در مناصب مختلف را عطا داشت.
همچنین ضمن تبریک به جناب آقای دکتر خورسندیان برای پذیرش این مسئولیت،‌ شک ندارم که با توجه به حسن خلق و سابقه علمی و تجربه‌ای که در سیستم بانکی دارند، می توانند بانک را در جهت اهدافی که تعیین خواهند کرد به خوبی راهبری کنند.
رجا واثق دارم که آینده ای روشن در انتظار میهن عزیزمان خواهد بود و در این مسیر ارزشمند توفیق همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
حسین مهری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.