×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی در سه‌شنبه‌های پاسخگویی از ارائه خدمات نوین و برخط در صدور و پرداخت خسارت بیمه‌های خودرو خبر داد و گفت: پوشش‌های جدیدی به بیمه‌نامه‌های بدنه خودرو بیمه رازی افزوده شده که حرکتی نوین و رو به اوج در صنعت بیمه تلقی می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امرو بین الملل بیمه رازی، علی اعلایی- سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی که مهمان هفتاد و نهمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، در رابطه با فعالیت این شعبه تخصصی گفت: هدف شعبه بیهقی ارائه خسارت جانی و مالی بیمه گذار بیمه‌های خودرو با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان است.

او ادامه داد: شعبه بیهقی با همراهی چند شرکت ارزیاب خسارت سیار به ارائه خدمات به بیمه‌گذاران می‌پردازند که طبق برنامه‌های جاری و اهداف بلند مدت شرکت بر آن است که این شعبه به صورت تخصصی تنها به حوزه پرداخت خسارت خودرو بپردازد.

اعلائی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه رازی جزء معدود شرکت‌هایی است که دارای شعبه تخصصی پرداخت خسارت است و این مهم در ارائه خدمات به لحظه و باکیفیت بسیار تاثیرگذار است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا ضریب نفوذ بیمه‌های خودرو به ویژه بیمه بدنه در کشور پایین است، گفت: طبق اطلاعات منتشره از سوی بیمه مرکزی، تنها ۱۰ درصد از خودروهای مورد استفاده در کشور دارای بیمه بدنه هستند و این در حالی است که ماده ۸ قانون بیمه شخص ثالث افراد را به سمت خرید بیمه نامه بدنه سوق داده است.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی ادامه داد: طبق ماده ۸ قانون بیمه شخص ثالث توصیه شده افرادی که دارای خودرو نامتعارف هستند از بیمه بدنه استفاده کنند که در حال حاضر خودرو متعارف دارای ارزش ۶۰۰ میلیون تومانی یا معادل آن پژو پارس است.

اعلائی توصیه کرد، بیمه گذاران اگر دارای خودرو نامتعارف هستند، حتما بیمه بدنه خریداری کنند، زیرا در صورت آسیب یا خسارت، معادل هزینه‌های خودرو پژوپارس خسارت دریافت خواهند کرد.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی در رابطه با دیگر بیمه‌های مرتبط با خودرو، تاکید کرد: شرکت بیمه رازی بیمه‌های خاصی را برای خودرو طراحی و به صنعت بیمه معرفی کرده که از این بیمه‌ها می‌توان به بیمه گیربکس اشاره کرد.

او ادامه داد: مدیریت بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز جامعه و شرایط اقتصادی کشور بیمه نامه گیریبکس خودرو را طراحی کرده که بیمه نامه بسیار مناسبی برای انواع خودروها است که تا به امروز فروش بسیار خوبی را برای شرکت محقق کرده و نمایندگان می‌توانند این بیمه نامه را به افراد معرفی کنند.

اعلایی در رابطه با تشکیل و برگزاری کمیته تخصصی خودرو شرکت بیمه رازی بیان کرد: جلسات برگزار شده خروجی‌های بسیار خوبی داشت که برخی از خروجی‌های این کمیته، طراحی بیمه‌نامه‌های جدید بوده که از آن‌‌ها می‌توان به بیمه امداد، پرداخت خسارت برخط با محوریت شعبه بیهقی اشاره کرد.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی، خاطرنشان کرد: کمیته تخصصی خودرو به دنبال افزایش بازوهای ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به بیمه گذاران است، این موضوع در حالی مطرح شده که در طرح جدید این کمیته خسارت به صورت برخط اعلام، رسیدگی و پرداخت خواهد شد و در کنار آن همکاران شرکت بیمه رازی در پنج نقطه از شهر تهران برای بررسی و ارزیابی خسارت مستقر خواهند بود.

او ادامه داد: یکی دیگر از خروجی‌های کمیته مذکور، بازدید اولیه صدور بیمه نامه بدنه خودرو به صورت برخط خواهد بود که این مهم از هزینه‌های اضافی بیمه گذار و نماینده کاسته خواهد شد.

اعلائی تاکید کرد: در سال‌های گذشته جرقه ارائه پوشش امداد در بیمه‌های بدنه زده شده بود اما در کمیته تخصصی خودرو این پوشش پرورش داده شد و قابلیت‌های بسیاری همچون پرداخت هزینه جابجایی خودرو با خودروبر و بنزین مصرفی خودرو در زمان اتمام بنزین تحت پوشش بیمه رازی خواهد بود.

سرپرست مدیریت شعبه تخصصی بیهقی افزود: افراد اگر پوشش‌های جدید را نیاز داشته باشند با تهیه الحاقیه به صورت برخط می‌تواند در قالب بیمه بدنه قبلی خود که همچنان اعتبار دارد، از این امکانات استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.