×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران / اختصاص ۴۰۴ میلیارد ریال تسهیلات برای لرستان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت نورد کاران بروجرد فعال در زمینه ساخت فلزات اساسی قیمتی و فلزات غیرآهنی، بیش ترین سهم از تسهیلات بانک ملی ایران را در میان سایر واحدهای تولیدی استان به خود اختصاص داده و با دریافت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات، بخش مهمی از نیاز کشور به محصولات فولادی را تامین می کند.

دهکده گردشگری و سلامت مخمل کوه لرستان و شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیری نیز در ردیف دوم اعتباری و تسهیلات دریافتی از بانک ملی ایران قرار دارند که سهم قابل قبولی را در توسعه گردشگری و همچنین صنایع دارویی استان ایفا می کنند.

مجتمع دانش بنیان خرمان، شرکت اقلیم سازان کاسیت، پرواربندی نعمت امرایی، شرکت سپینود الیگودرز، شرکت فولادکاران بروجرد و شرکت داروسازی اکسیر بروجرد از دیگر واحدهای تولیدی هستند که فعالیت خود را با اعتبارات و تسهیلات بانک ملی ایران رشد داده اند.

بانک ملی ایران در مجموع ۴۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در ۶ ماه نخست امسال به بنگاه های تولیدی و اقتصادی استان لرستان پرداخت کرده که امید می رود بتواند گامی در راستای جهش تولید و رونق اشتغال هموطنان عزیز ایران زمین باشد.