×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

پست بانک ایران در اقدامی شایسته در استان قم با تأسیس مجتمع گردشگری دشت بهشت در روستای نایه این استان که کاملاً با سرمایه‌گذاری این بانک انجام و به بهره‌برداری رسید و این عرصه بانکداری گام بسیار مهمی بود، امیدواریم بانک‌هایی که می‌توانند در عرصه گردشگری سرمایه‌گذاری کنند، با شتاب ورود کنند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، ضرغامی تصریح کرد، اگر پست بانک ایران در حال حاضر در میان سایر رقبا به یک جایگاه مقبول و متوازنی در شبکه بانکی رسیده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، برای این است که مدیریت این بانک علاوه بر تخصص و علم بانکی خود، کارکنان خوبی هم دارد و همه با هم در مسیر یک هدف حرکت کرده‌اند و بی‌شک هر چه این اتحاد و هم افزایی بیشتر شود، دستاورد بیشتری برای بانک رقم خواهد خورد.
وی افزود: در بازدیدهایی که از برخی استان‌ها داریم وقتی به روستاها می‌رویم اشتغال‌زایی پست بانک ایران را در آنجا می‌بینیم چون همین باجه‌های بانکی روستایی رونق اقتصادی به همراه دارد.
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره ابزارهای الکترونیکی که در این بانک مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای گردشگران داخلی و خارجی مهم است، یادآور شد: طبق اعلام این بانک، با رشد ۵ درصدی تعداد خودپردازها اکنون به ۳ هزار و ۷۳۶، پایانه فروشگاهی با رشد ۳۱ درصدی به ۳۰۹ هزار و ۷۰۰ و تعداد درگاه های مدرن نیز از ۷ میلیون و ۵۲۶ هزار درگاه عبور کرده است و در این بخش پست بانک ایران شاهد رشد ۸۳ درصدی بوده است.
گفتنی است: مجتمع گردشگری دشت بهشت از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۱۰۰ نفر، ۲۳ آبان ماه با حضور مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به بهره برداری رسیده است .
مجتمع گردشگری دشت بهشت در مساحتی به متراژ ۱۱۸ هکتار اجرا می شود که فاز اول آن به بهره برداری رسید و طرح دارای سوییت های اقامتی، دریاچه مصنوعی برای قایق سواری، میدان اسب سواری، فضایی برای موتوری سواری، رستوران، فضاهای سننتی و …. برای مسافران و گردشگران است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.