×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور گفت: پست بانک ایران در مراسم اربعین از ابتدا تا پایان برای زوار سیدالشهدا خالصانه ورود کرد و کسب رتبه دوم فروش ارز اربعین بین بانک های منتخب کشور حق این بانک بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران به نقل از روزنامه یاران امروز، رییس دفتر رییس جمهور یادآور شد: پست بانک ایران از شروع دولت سیزدهم در تمامی بخش ها به نیازمندان خدمات داده و در بخش پرداخت تسهیلات هم جزو بانک های پیشرو بوده است.
دکتر اسماعیلی اضافه کرد: مدیران پست بانک ایران در راستای سیاست های مردمی دولت سیزدهم در روستاها مشغول خدمت رسانی است و جای تقدیر دارد.
رییس دفتر رییس جمهور افزود: این بانک با تلاش بی وقفه دکتر بهزاد شیری مدیرعامل و همکارانش توانسته در میان دیگر بانک ها فقط رضایتمندی مشتریان و مردم را کسب کند.
گفتنی است: پست بانک ایران از طریق ۹۸۵ شعبه شهری و باجه بانکی روستایی و با فروش ارز اربعین به ۳۵۴ هزار نفر به ارزش ۶۱ میلیارد دینار عراق ، در رتبه دومین بانک در سطح کشور بعد از بانک ملی ایران قرار گرفت که از مجموع شعب شهری و باجه بانکی روستایی با سهم ۵۶ درصدی در مناطق روستایی به زائران حسینی خدمات ارزی ارائه نموده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.