×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب استان گیلان به منظور آغاز همکاری‌های دوجانبه با حضور در محل شرکت تعاونی پرورش ماهیان خاویاری مروارید قروق تالش، با «امیدرضا اصغری» مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این دیدار، اصغری ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت و نیازمندی‌های وامی آن و با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده بانک، اظهار داشت: دستاوردهای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حاصل تلاش، تدبیر، انگیزه و تجربه مدیران و کارکنان شایسته آن است و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی بیشتر و بهتر این بانک باشیم.
نجفی شعاع نیز با تشریح شرایط پرداخت وام‌ ۵ میلیارد ریالی قرض‌الحسنه به شرکت‌ها ‌و نحوه حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های تولیدی-صنعتی، به بیان مزایای انتقال حساب حقوق و دستمزد پرسنل شرکت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح‌های مهریار و بیمه عمر مانده بستانکار پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی-صنعتی اهمیت بالایی دارد، زیرا این شرکت‌ها می‌توانند نقش پررنگی در ایجاد اشتغال، به کارگیری نیروهای تحصیلکرده و متخصص و جلوگیری از خروج ارز از کشور ایفا کنند. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا حمایت خود از این شرکت‌ها را افزایش خواهد داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.