×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران از پرداخت ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های صنعتی فعال در عرصه صادرات در استان مازندران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه خبرداد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس یوسفی گفت: با توجه به سیاست بانک در راستای حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان، این شعبه با افزایش تعامل با شرکت های دانش بنیان ، توانست طی مدت یاد شده، هجده فقره تسهیلات ارزان قیمت، معادل ۴۵۰ میلیارد ریال به مشتریان دانش بنیان تولیدی و صادرات محور استان مازندران اعطا کند.
وی افزود: تا پایان شهریورماه سال جاری، حدود ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات صادراتی، دانش بنیان و داخلی به مشتریان این شعبه از بانک تخصیص یافته که عمدتا از تولیدکنندگان حوزه صنعت و معدن استان مازندران هستند؛ همچنین طی این مدت ۲۰ فقره ضمانت نامه به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال صادر شده است.
یوسفی مانده تسهیلات بانک را نزدیک به ۲۱ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد از این رقم مربوط به مشتریان حوزه صنعت و معدن است.
رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران مانده منابع این شعبه را تا پایان شهریورماه بیش از یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: صنعت غذایی از مهمترین زیربخش های اقتصادی و بزرگترین مشتری بانک توسعه صادرات در استان مازندران است؛ صنایع تولید محصولات غذایی، ماشین آلات خط تولید این صنعت، فراورده های لبنی، تولید محصولات پلاستیکی و لامپ های الکترونیکی و تجهیزات روشنایی، صنایع تبدیلی کشاورزی و لوازم خانگی از زیربخش های مهم اقتصادی استان هستند که تسهیلات این بانک را دریافت کرده اند.
یوسفی در پایان با تاکید بر تلاش شعبه برای حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید، اعلام کرد: این شعبه از بانک توسعه صادرات ایران در استان مازندران، تلاش مضاعفی برای جذب مشتریان صادراتی و دانش بنیان در شش ماهه دوم سال خواهد کرد.
لازم به ذکر است این شعبه طی دو ماه گذشته رتبه اول را بین شعب هم تراز بانک توسعه صادرات در کشور کسب کرده و با توجه به عملکرد شعبه، انتظار می رود با همراهی مدیران ارشد بانک و مدیریت امور شعب و بازاریابی، درجه شعبه ارتقا پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.