×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت ۴۳ میلیارد ریال بابت هزینه دیالیز بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از داره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید مجتبی اکرم اظهار داشت: برنامه ریزی راهبردی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمانی بر اساس گسترش و سهولت دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی به صورت متناسب در بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم است.

وی گفت: طی شش ماهه ابتدای سالجاری، ۱۴هزار و ۳۴۰ جلسه دیالیز برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح استان انجام شده که از این تعداد ۱۳هزار مورد آن در بخش درمان غیرمستقیم و مابقی در بیمارستان شفا سمنان بوده است.

وی با گرامیداشت هفته حمایت از بیماران کلیوی افزود: در حال حاضر ۶۷۴ بیمار کلیوی تحت پوشش خدمات درمانی و حمایتی تامین اجتماعی بوده که از این تعداد ۳۸۵ بیمه شده دیالیز می شوند.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سالجاری، مبلغ ۴ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال بابت هزینه داروی ۱۳۴۹ نسخه دارویی بیماران با مشکلات کلیوی و پیوند کلیه به داروخانه های سراسر استان پرداخت شده است. 

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان بخش دیالیز بیمارستان شفا سمنان اظهار داشت: به دلیل وضعیت جسمی نامساعد بیمار ناشی از دیالیز و همچنین شرایط خاص و دشوار ناشی از شیوع کرونا ارائه این خدمت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نیازمند دقت نظر و توجه هر چه بیشتر کارکنان در موضوع رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات در مراکز ملکی سازمان به طور رایگان به بیمه شدگان ارائه می شود، تصریح کرد: برنامه ریزی راهبردی سازمان تامین اجتماعی در بخش درمانی بر اساس گسترش و سهولت دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی به صورت متناسب در بخش درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم است.
گفتنی است، علاوه بر ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در شش مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان سمنان بخش دیالیز بیمارستان تأمین اجتماعی شفا سمنان نیز با ۴ تخت فعال و در دو نوبت صبح و عصر به بیماران خدمات ارائه می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.