×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۴ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده طی سال ۱۴۰۱ به ۱۷ هزار و ۲۵۸ واحد خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح عملکرد بانک در حوزه پرداخت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده پرداخت و توضیح داد: تعهد بانک برای عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده برای سال ۱۴۰۱ معادل ۵ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومان تسهیلات یارانه ای بود.

سرپرست بانک مسکن تسهیلات پرداخت شده سال ۱۴۰۱ را در بخش نوسازی بافت فرسوده معادل ۴ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان برای ۱۴ هزار و ۳۹۰ واحد برشمرد و تاکید کرد: تسهیلات متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تخصیص یافته است.

دکتر عسکری توضیح داد: هم اکنون حدود یک هزار پرونده در حال بررسی است و برخی پرونده نقص داشته که عودت داده شده و باید رفع نقص شود و دوباره به مرحله پرداخت بیاید.

گفتنی است، نوسازی بافت فرسوده هم‌زمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است و بانک مسکن در این خصوص همکاری مناسبی داشته و در راستای اهداف وزارت راه وشهرسازی در نوسازی بافت فرسوده و پرداخت تسهیلات گام‌های موثری برداشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.