×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، غلامرضا سلیمانی در نشست خبری مراسم شروع به کار بیمه باران به عنوان شرکت بیمه تخصصی زندگی اظهار د اشت: امیدوارم همه مردم کشور بتوانند از بیمه‌های زندگی و مزیت‌های آن استفاده کنند.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور گفت: امروز با ویروس منحوس کرونا مواجه هستیم و شرکت‌های بیمه‌ زندگی می‌توانند در این شرایط به مردم کمک کنند و بسیار موثر باشند.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه بیمه‌های زندگی بیمه‌ای برای حیات هستند و خدمات آنها فقط به بعد از فوت محدود نمی‌شود گفت: بیمه‌های زندگی نباید بیمه لاکچری باشند و عموم مردم باید به آنها دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به یکی از مزایای استفاده از بیمه زندگی مبنی بر بیمه سرمایه‌گذاری اظهار داشت: واقعا بسیاری از خانواده‌ها نیازمند درآمد دیگری علاوه بر درآمدهای روزانه خودشان هستند که در این شرایط محصولات بیمه‌های زندگی می‌توانند به افزایش درآمد آنها کمک کنند.

سلیمانی درباره میزان اشتغالزایی شرکت‌های بیمه‌ای به ویژه بیمه زندگی گفت:‌ بیمه‌های زندگی ابتکارات خوبی برای افزایش اشتغال جوانان به ویژه تحصیلکرده‌ها دارند.

وی افزود: از ۶۸ هزار نماینده شرکت‌های بیمه‌ای ۲۸ هزار نماینده در بخش بیمه زندگی فعال هستند این در حالی است که از ۳۲ شرکت بیمه تنها یک شرکت در بخش بیمه زندگی فعالیت می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه سال گذشته توانستیم ضریب نفوذ بیمه را به ۲.۵ درصد برسانیم تاکید کرد:‌ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید در همه صنایع یکی از برنامه‌های صنعت بیمه افزایش ضریب نفوذ از طریق گسترش شرکت‌های بیمه‌ای است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پرتفوی بیمه‌ای ۴.۵ درصد است که با کمک شرکت‌های بیمه زندگی باید به ۵۰ درصد برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.