×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اولین کارگاه آموزشی خسارت های ناشی از آلودگی های دریایی به همت اداره کل محیط زیست استان بوشهر و به میزبانی شرکت پتروشیمی نوری در عسلویه برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت پتروشیمی نوری، کارگاه آموزشی خسارت های ناشی از آلودگی های دریایی، با حضور مهندس مرادزاده مدیرکل اداره محیط زیست استان بوشهر و معاونین ایشان، دکتر خاکسار مدیر ارشد مجتمع پتروشیمی نوری، روسای HSE و کارشناسان محیط زیست شرکت های پتروشیمی منطقه و کشور ، ۱۵ تا ۱۷ مردادماه و به مدت سه روز در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی نوری برگزار شد.
در این دوره موضوعاتی مانند آشنایی با انواع فعالیت های آلاینده محیط های دریایی و نقش شرکت های صنعتی در صیانت و حفظ این اکوسیستم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .
شایان ذکر است در حاشیه این کارگاه آموزشی، شرکت پتروشیمی نوری به عنوان حامی بزرگ دلفین گوژپشت خلیج فارس، از سه تن از صیادان منطقه که در اقدامی تحسین برانگیز، گونه نادری از جانوران دریایی با نام علمی دوگونگ را از تور ماهیگیری آزاد کرده بودند با اهداء لوح و هدیه تجلیل کرد.
این در حالی است که شرکت پتروشیمی نوری به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد آروماتیک ایران، همواره اقدامات گسترده ای را در حوزه حفظ و صیانت از محیط زیست انجام داده و ارزنده ترین عنوان زیست محیطی کشور یعنی صنعت برگزیده سبز را در کارنامه خود دارد.

دوره محیط زیست۲
دوره محیط زیست۳
دوره محیط زیست۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.