×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید؛ که طی آن شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر رضایتمندی مشتری در این اجلاس معرفی گردید و از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت تقدیر بعمل آمد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در سال مهار تورم و رشد تولید در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا‌ و سیما با حضور مقامات و مسئولین کشوری و مدیران شرکت‌های مختلف صنعتی برگزار گردید که در انتهای این اجلاس از پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.

براساس همین گزارش مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه این اجلاس اظهار داشتند :

شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تجربه طولانی در صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یک واحد نمونه تولیدی در کشور، به خلق محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با استانداردهای بین‌المللی متعهد است. هدف ما ایجاد رضایت کامل مشتریان است و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیندهای تولیدی، کیفیت محصولات و خدمات و ارتقای روابط با مشتریان است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز بیان داشتند: با توجه به تغییرات مستمر در صنعت پتروشیمی و نیازهای مشتریان، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال تحول و بهبود مداوم است. ما به طور مداوم در تحقق اهداف راهبردی خود در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرآیندها کار می‌کنیم. همچنین، ما به توسعه و ارتقای نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان خود اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم با تیمی متخصص و متعهد، نیازهای مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در ادامه عنوان کردند : مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر دنیا امری حیاتی است. ازاین رو اهمیت کیفیت خدمات ارایه شده و اولویت بندی آنها بیشتر شده است. بررسی خواست مشتریان از طریق سنجش میزان رضایت آنها می‌تواند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت‌ها در بازارهای رقابتی و پر تلاطم بنماید. باید نیازهای مشتریان به درستی شناخته شود و با تولید محصولات و ارائه خدمات متناسب، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد.

مهندس حیدرنیا تاکید کردند : رضایت مشتری یکی از اصلی ترین ابعاد نظام‌های مدیریت کیفیت جامع TQM و شاخص رضایت مشتری ACSI می‌باشد. رضایت مشتری از جهات مختلفی بر روی کسب‌وکار تاثیرگذار است.

ما در بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز، بدنبال ارتقای کیفیت رضایت مندی مشتریان هستیم و در تحقق این ارزش مدیریتی تلاش های هدفمندی خواهیم کرد.

هدف از برگزاری این اجلاس معرفی و تجلیل از مدیران برتر اقتصادی است که در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.