×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شیراز شرکت پتروشیمی : این شرکت در همایش ملی پتروفن که با تولیت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، موفق به دریافت لوح برگزیده در حوزه “ساخت داخل و فناوری‌های نوین” شد.

در این همایش به منظور ایجاد هم اف بین متخصصان و نظران صنعت پتروشیمی صاحب نظر با هدف تعمیق نوآوری و فناوری در این صنعت که برگزار شد، شرکت پتروشیمی شیراز با ارائه توانمندی های خود در حوزه ساخت داخل در این ارزیابی شرکت کرده و جناب آقای مهندس حیدرنیا مدیر. محترم موفق به دریافت لوح برگزیده شد.

شرکت پتروشیمی شیراز از سال ۱۳۴۲ بیمارستان خود را با تدبیر در مسیر رشد و توسعه قرار داده است و بیش از ۵/۳ میلیون تن محصولات متنوع را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت در داخل تحریم های ظالمانه به فرصت های طلایی، حمایت و استفاده از تلاش های علمی و دانش بنیانی را در دستور کار خود قرار داده است.

در همین راستا، پتروشیمی شیراز در زمینه ساخت و بومی سازی دانش فنی زنجیره کالاهای قطعات در حوزه های دیگر فرآیندی، مبدلها، ماشین آلات، برق و ابزاردقی نیز پیشگام بوده است.

همچنین، این شرکت در زمینه بهره گیری از فناوری های نوین نیز با احصاء نیازهای چالشی در حوزه های پروژه-محور هم فکری و هم افزایی از طریق مراکز علمی دانشگاهی و پارک های علمی و فناوری و شرکت های
دانش بنیان را در ارائه راه حل هایی انجام می دهد. از طریق طرح های علمی. پژوهش های پژوهشی بکار گرفته شده است.

روز فردایی روشن‌تر در گرو رشد بیشتر جوانه‌های امید به توان و حمایت از تولید دانش بنیانی در داخل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.