×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام گفت: پتروشیمی بندرامام در حوزه مسئولیت اجتماعی ساخت بیمارستان، فرودگاه، بهداشت و درمان، دانشگاه، ساخت ۱۷ مدرسه، فعالیت به صورت گسترده در حوزه فرهنگ و ورزش، اشتغال، کارآفرینی، حمایت از بخش آسیب دیده در اجتماع پس از انقلاب شکوهمند اسلامی که سازندگی شروع شد، بالغ بر هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه و انجام وظیفه کرده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، دکتر سپهدار انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در دهمین همایش بین ملی و دومین همایش بین المللی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با تشکر از دانشگاه تهران و مدیریت دانشگاه تهران برای برگزاری این همایش در حوزه مسئولیت اجتماعی و ترویج اخلاق حرفه‌ای، اظهار داشت: رویکرد ترویج اخلاق حرفه‌ای به مسئولیت اجتماعی در واقع به معنی ایجاد باور برای تعهد به انسانیت در بنگاه اقتصادی است.

وی افزود: ایجاد برخورداری و برابری در رفاه و عدالت اجتماعی یعنی سازمان‌ها و بنگاه‌ها در محیط پیرامونی خود حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا عدالت اجتماعی برقرار شود و اقشار اطرف آن بنگاه و حوزه عملکردی باید برخوردار از یک سری حداقل باشند.

انصاری‌نیک در ادامه با بیان اینکه اخلاق حرفه‌ای یعنی تعهد به انسانیت، تعهد به ارزش ها، تعهد به طبیعت و تعهد به همه مخلوقات خداست؛ اضافه کرد: در خصوص پتروشیمی بندر امام باید عرض کنم که این پتروشیمی یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر است. بنگاهی به وسعت ۳۰۰ هکتار با حدود ۲۰ کارخانه و تولید ۳۱ محصول؛ بنگاهی که ارزش سالانه فروش آن در حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام یادآور شد: در این بنگاه خوراکمان را از مناطق نفتی جنوب و پالایشگاه آبادان می‌گیریم. اگر ما این خوراک را نگیریم همه این خوراک‌ها تبدیل به کربن می‌شود و در محیط زیست منتشر می‌شود. این به این معناست که فلسفه وجودی پتروشیمی بندرامام بنگاهی با مسئولیت اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس پتروشیمی بندر امام، اظهار داشت: در این مراسم گزارشی از عملکرد بندرامام در حوزه مسئولیت اجتماعی ارائه دادم. هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت اجتماعی برای ساخت بیمارستان، فرودگاه، بهداشت و درمان، دانشگاه، ساخت ۱۷ مدرسه، فعالیت به صورت گسترده در حوزه فرهنگ و ورزش، اشتغال، کارآفرینی، حمایت از بخش آسیب دیده در اجتماع فعالیت‌هایی بود که پتروشیمی بندرامام پس از انقلاب شکوهمند اسلامی که سازندگی شروع شد توانسته است انجام وظیفه کند.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام، خاطر نشان کرد: در رویکرد آینده ما همچنان پیگیری مسئولیت اجتماعی است و به دنبال این هستیم مردم جامعه پیرامون خودمان را از نعماتی که با کارآفرینی ایجاد می‌شود و ارزش‌هایی که به وجود می‌آید در حد وسع خودمان بتوانیم برخوردار کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.