×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: مصطفائی مدیرعامل شرکت پاکسان از افزایش سقف تولید پاکساپون (تگزاپون) در این مجموعه خبر داد.

به گزارش پاکسان نیوز، ‌در اقدامی شرکت پاکسان موفق شد در اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولید پاکساپون(تگزاپون) خود را به ۱۵۲۰تن برساند و رکورد جدیدی در تولید این ماده شیمیایی استراتژیک را در تاریخ پاکسان ثبت کند.

مهندس بابک مصطفایی مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن اعلام این خبر گفت: این موفقیت در سال جهش تولید گویای این حقیقت است که شرکت پاکسان در سایه کار تیمی و استفاده از همه توانمندی ها و ظرفیت های فنی و نیروی انسانی خود در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال۹۹ راه را درست رفته و می تواند در سایر بخش ها نیز به افزایش تولید چشمگیر دست پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر اقدامی نتیجه کار تیمی و همه جانبه همه بخش هاست افزود: بی شک این موفقیت واحد تولید محصولات صنعتی، با همیاری واحدهای فنی، کنترل کیفیت، طرح و برنامه،‌فروش صنعتی، صادرات، انبار و… محقق شده و در ثبت این رکورد همه مدیران و پرسنل این واحدها نقش اساسی ایفا کرده اند.

شایان ذکر است میزان تولید این محصول در اردیبهشت سال گذشته ۱۱۸۰تن بوده و در سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی به رقم ۱۵۲۰ تن رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.