×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مراسم تجلیل از بازنشستگان سال جاری شرکت دخانیات ایران با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل، به پاسداشت سال‌ها خدمت و تلاش بازنشستگان شرکت دخانیات ایران، مراسم تجلیلی با حضور محمدحسین حسنی؛ عضو هیئت مدیره، فرخ نعمت‌خواه؛ مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، علیرضا دولتی؛ سرپرست معاونت اداری و مالی، ابراهیم‌زاده؛ مدیر مجتمع دخانیات تهران و خانواده این بازنشستگان برگزار شد.

قرائت پیام مدیرعامل دخانیات
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد، پیام مدیرعامل خطاب به بازنشستگان قرائت شد که در آن آمده است:

« در اهمیت کار و مقام شامخ کارگر همین بس که فخر رسالت حضرت محمد مصطفی(ص)، بوسه بر بازوان غیرتمند ایشان زد و چنین فرمود که تلاش­گرانِ راه رزق حلال، چونان مجاهدان در راه خدایند که «الکادُ لعیالهِ کالمُجاهِدِ فی سبیلِ اللهِ».

اینک که به پایان راه پر افتخار و مشحون از تلاش و خدمتگزاری جمعی از همکاران خدوم شرکت دخانیات ایران رسیده­‌ایم، شایسته است از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه این عزیزان در طول مدت خدمت صادقانه تشکر و قدردانی نمایم.

ضمن تبریک بازنشستگی و آرزوی سلامتی و شادکامی برای این عزیزان، امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئونات زندگی موفق و مؤید باشند.»

بیان مطالبات بازنشستگان دخانیات
همچنین نماینده بازنشستگان در سخنانی ضمن تشکر از برگزاری این مراسم، به بیان بخشی از مطالبات بازنشستگان به ویژه در بیمه تکمیلی پرداخت.

اجرای برنامه هنری طنز، قرعه‌کشی، اهدای جایزه و لوح تقدیر از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

متن لوح تقدیر که به امضای سیدابوالحسن رضوی؛ رئیس هیئت مدیره رسیده، به شرح ذیل است:

قال رسول‌الله (صلی الله علیه و آله):

«الْعِبَادَهُ عَشَرَهُ أَجْزَاءٍ تِسْعَهُ أَجْزَاءٍ فِی طَلَبِ الْحَلَال»

نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآشنا، بی‌شک بالاترین سرمایه هر مجموعه به شمار می‌آید و آنچه یک مجموعه را بالنده می‌کند و آن را به تعالی می‌رساند، تلاش‌های همین کارگزاران انسانی است که تخصص، تجربه و دانش‌اندوخته خود را برای هدفی برتر به خدمت می‌گیرند و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کنند.

شرکت دخانیات ایران که اینک در آستانه صدمین سال تأسیس خود قرار دارد و نمادی از دیرینه بالنده صنعت این کشور محسوب می‌شود، مفتخر است به داشتن چندین نسل از کارگران خدوم ایرانی که با نهایت غیرت و کوشش خود این صنعت راهبردی را برای امروز ما به نیکی حفظ کرده‌ و ثمره یک عمر فعالیت و تلاش خود را به ما به ودیعت گذارده‌اند.

تاریخ پر فراز و نشیب و پر حادثه این شرکت معظم تولیدی، مردان و زنانی با همت و بلندنظر را به خود دیده و حضور گرم ایشان را تجربه کرده که هر یک به تنهایی برگ زرینی از کتاب پرافتخار صنعت دخانیات کشور را رقم زده‌اند و حال که به پایان دوره‌ای از تلاش و کوشش جمعی دیگر از همکاران خدوم این شرکت نزدیک می‌شویم، بر خود فرض می‌دانم از نقش‌آفرینی در خور تحسین و تلاش در خور تقدیر ایشان در نهایت احترام، قدرشناسی نمایم.

همکار ارجمند و گرانمایه

اکنون که پس از دوره‌ای طولانی از کار و فعالیت، به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اید، شایسته است از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر و قدردانی کرده و به نمایندگی از همه همکاران خدوم این مجموعه تولیدی پر افتخار، از تلاش ارزشمند شما در مسیر رونق تولید سپاسگزاری کرده و دوره‌ای سرشار از سلامت، آرامش، بهروزی را برایتان مسئلت ‌نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.