×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پاسخ گویی سریع از طریق سایت موسسه مالی ملل/ توسعه سامانه امور سهامداران ملل با زیرساختار های دیجیتال

یکی از بانک های موفق در عرصه رسانه و دیجیتال موسسه مالی و اعتباری ملل است در این راستا سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی گردیده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از رصد بورس، مشتریان عصر جدید به دنبال بانک های گذشته خود نیستند و وقتی بانکی را انتخاب می کنند، می دانند اگر حمایتی را که می خواهند دریافت نکنند، می توانند پول خود را به جای دیگری ببرند. با توجه به اینکه مشتریان عصر حاضر به سرعت در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله بزرگترین سرمایه‌گذاران اقتصادی، از مشتریان نسل جدید پیشی می‌گیرند، جذب و حفظ مشتریان برای هر بانکی به طور فزاینده‌ای مهم است. این استراتژی ها می توانند رسیدن به اهداف را برای هر برند موسسه مالی آسان تر کنند.

۵۲ درصد از مشتریان امروزی از رسانه های اجتماعی برای پرسیدن سؤالات مربوط به خدمات مالی از مؤسسه بانکی خود استفاده کرده اند. اما برای استفاده از این استراتژی ساده، بانکها باید نقش رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهند.بر همین اساس یکی از بانک های موفق در عرصه رسانه و دیجیتال موسسه مالی و اعتباری ملل است.

به خاطر داشته باشید که مشتریان عصر جدید صرف نظر از اینکه در چه ساعتی از صفحه سایت یا رسانه اجتماعی بانک بازدید می کنند، پاسخ سریع می خواهند این پاسخ صریح و سریع از طریق سایت اطلاع رسانی ملل در دسترس مشتریان است.
توجه به خدمات مالی کم هزینه با چشم انداز رونق تولید
در عصری که بسیاری از بانک‌ها به طور پیوسته کارمزدهایی را که دریافت و افزایش می‌دهند، در عصر جدید هنوز تسهیلات بدون کارمزد یا کم کارمزد کاربرد دارد. با توجه به اینکه ۳۸ درصد از بانک‌های جهانی چک رایگان و بدون هیچ گونه محدودیتی مانند ضامن، بدون نیاز به حداقل موجودی یا سپرده‌های مستقیم ارائه می‌کنند، برای بانکهای کشور مهم است که اگر می‌خواهند مشتریان خود را حفظ کنند، این تسهیلات فراهم شود. هزینه های پنهان بانکی در طولانی مدت خسته کننده است و مشتریان باهوش، صورت‌حساب‌های بانکی خود را بررسی و کارمزدها و هزینه های پنهان را پیدا کرده، و اگر از آنها ناراضی باشند طولی نمی‌کشد به دنبال بانک دیگری بروند.

در این میان تنها موسسه مالی و اعتباری ملل است که به کاهش هزینه های خدمات بانکی توجه دارد تا به منفعت بیشتر مردم، مشتریان و تولید کشور کمک کند.بر این اساس هدفی که به عنوان مسئولیت اجتماعی موسسه مالی و اعتباری ملل مطرح می شود؛ استفاده بهینه از سرمایه های خرد مردمی از طریق حساب های قرض الحسنه و سرمایه گذاری است که نقش حائز اهمیتی در تامین بخشی از اقتصاد ایفا می کند.

از دیگر اهدف موسسه اعتباری ملل تجهیز منابع اعتباری و تخصیص آن ها به سمت فعالیت های سالم اقتصادی است. همچنین از دیگر اهداف این موسسه، تخصیص منابع مالی در امور تولیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش افزوده سپرده ها می باشد.
توسعه سامانه امور سهامداران ملل با زیرساخت های بانکداری دیجیتال
یکی از خدمات مهم موسسات اعتباری مجاز و بانک‌ها به مشتریان خود ارائه انواع خدمات بانکی تحت بستر اینترنت است. در این راستا سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی گردیده است.
موسسه مالی ملل گزینه های بانکداری آنلاین خود را بهبود بخشید
تنها حدود دو سوم از میلیون ها مشتریان بانکی و موسسات مالی در شش ماه گذشته پا به شعبه فیزیکی یک بانک گذاشته‌اند. برهمین اساس آنها می خواهند از تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین مراقبت کنند، چه در حال واریز وجه یا درخواست وام باشند از سامانه های مدیریت مالی آنلاین رضایت بیشتری دارند. هنگامی که یک بانک تجربه آنلاین موفق داشته باشد ۶۷٪ از مشتریان بیشتر جذب می شوند و استفاده از بانک برای آنها آسان تر می شود. با توجه به اینکه ۷۰ درصد از مشتریان تعاملات آنلاین را به خدمات مالی حضوری خود ترجیح می دهند، افزایش تجربه بانکداری آنلاین بسیار مهم است.
موسسه مالی و اعتباری ملل با شناخت جایگاه بانکداری دیجیتال و استفاده از فضای مجازی بسیاری از خدمات ارزنده خود را در این بستر ارائه می کند و همین امر موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است موسسه مالی و اعتباری ملل گزینه های بانکداری آنلاین خود را بهبود بخشید و راه اندازی سامانه سهامداران ملل در همین بستر انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.