×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاسخ ناگلزمن به اعتراض لاپورتا و کونته

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از کیکر، اظهارات اخیر یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ درباره ریخت و پاش بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی و همچنین اظهار علاقه به جذب هری کین باعث شد تا از یک طرف باشگاه بارسلونا اظهار ناراحتی کند و از طرف دیگر هم آنتونیو کونته چنین اظهار نظری را بی احترامی به تاتنهام بداند.
اما سرمربی جوان بایرن مونیخ پاسخ هر دو انتقاد را داد.
او درباره انتقاد لاپورتا گفت: من به عنوان یک تماشاگر اظهار نظر کردم. من هیچ مشکلی با لاپورتا ندارم. او رئیس باشگاه بارسلونا است و طبیعی است که به دفاع از باشگاه خود بپردازد. این اظهار نظر من اصلا برنامه ریزی شده نبود و به یکباره به ذهنم خطور کرد و بر زبان آوردم. من نمی دانم که در بارسلونا چه خبر است. من در آینده هم اظهار نظر خواهم داشت اما اینگونه نیست که هر پاسخی را قبل از نشست های خبری آماده کنم و سپس مانند بمب آن را منفجر کنم. بعضی اوقات سخنان اصلا برنامه ریزی شده نیست و تنها یک اظهار نظر سهوی و آنی است.
ناگلزمن از خریدهای زیاد بارسلونا اظهار تعجب کرده بود به طوریکه او گفت: برایم جای سوال است که چگونه یک باشگاه که با بحران مالی مواجه است هر بازیکنی را که دوست داشته باشد جذب می کند؟
ناگلزمن همچنین به جذب هری کین مهاجم تاتنهام ابراز علاقه نشان داد که این اظهار نظر او هم باعث عصبانیت آنتونیو کونته شد به طوریکه این مربی ایتالیایی چنین اظهار نظری را بی‌احترامی به باشگاهش دانست.
ناگلزمن در واکنش به این اعتراض کونته گفت: پاسخ کونته دراماتیک و شدید نبود. من رابطه خوبی با کونته دارم و اختلاف بین ما حل شد.
بایرن مونیخ با هدایت ناگلزمن خریدهای خوب و گران قیمتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است. این تیم با سادیو مانه، ماتیاس دی لیخت، نصیر مزراوی و ماتیس تل قرارداد امضا کرده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.