×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیران ارشد بانک مسکن همزمان با ایام مبارک دهه فجربا هدف صیانت از حقوق شهروندی و شفاف سازی خدمات، آماده پاسخگویی مستقیم به سوالات و شنیدن پیشنهادات و انتقادهای مردم در خصوص خدمات و تسهیلات بانک مسکن از طریق شماره تماس۶۱۰۸۸-۰۲۱ هستند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، پاسخگویی به تماس‌های مردمی از سوی مدیران ارشد که با موضوع تسهیلات، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها، حقوقی و وصول مطالبات در روزهای گذشته دایر بود، در روزهای باقی مانده دهه مبارک فجر از جمله روزهای ۱۷و ۱۸ و ۲۱ بهمن ماه در خصوص خدمات بانکی و امور شعب، منابع انسانی و بانکداری الکترونیک ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند با تماس با شماره تلفن۶۱۰۸۸-۰۲۱سوالات و مسائل خود را با مدیران ارشد بانک در میان بگذارند.

گزارش عملکرد مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک مسکن نشان می‌دهد در طول فعالیت دولت سیزدهم، میزان ‌تماس مردم با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک از مرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون به یک میلیون و۲۰۳هزار و۲۲۴ پیام افزایش یافته است. بانک مسکن امسال توانست با موافقت شورای پول واعتبار رقم تسهیلات نهضت ملی مسکن را با هدف افزایش توان خرید متقاضیان افزایش دهد که منجر به افزایش تماس‌های مردمی با بانک شده است.

درهمین راستا مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک مسکن در پاسخ به تماس‌های تلفنی مردم از ابتدای امسال تا تاریخ اول بهمن ماه به ۳۴۳هزار و ۱۳۷ مشتری مشاوره تلفنی داده است.بیشترین سوالات مشتریان این بانک در تماس با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان غالبا درباره انواع تسهیلات بانکی و سپرده‌ها به ویژه درحوزه خرید و ساخت مسکن است. علاوه بر تماس‌های تلفنی با این مرکز، به ۴ هزار ۹۸۶ پیام‌ الکترونیکی در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم نیز پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار هیبنا، مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک مسکن از چند روش با هموطنان در ارتباط است که تماس تلفنی، پاسخگویی از طریق سامانه ارتباط با مدیرعامل، پاسخگویی از طریق پیام‌های الکترونیکی، پاسخگویی از طریق سایت و شبکه‌های مجازی و نیز پاسخگویی از طریق صندوق صوتی از عمده موارد آن است.مشتریان بانک مسکن می‌توانند در طول ایام سال از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ با تماس تلفنی با مرکز ارتباط مشتریان بانک مسکن، سوالات خود را از کارشناسان که بر اساس سیاست‌های مدیرعامل بانک مبنی بر مشتری مداری آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات هستند، جویا شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.