×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ساماندهی انبارهای اموال تملیکی گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۸ هزار میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، احسان خاندوزی در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه اصلاح ساختار سازمان اموال تملیکی در کل کشور اتفاقات خوبی رخ داده است و شاهد بهبود وضعیت هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه قوانین و مقررات سازمان اموال تملیکی، دولت لایحه را به مجلس ارائه کرد و به خاطر اختلاف نظر مجلس و قوه قضائیه این موضوع محقق نشده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به وضعیت اسفناک انبارهای اموال تملیکی کشور بیان کرد: طی یک سال گذشته ۲۸ هزار میلیارد تومان از کالاهای سنوات قبل تعیین تکلیف شد که یک رکورد بی سابقه است و واگذاری‌ها به صورت شفاف با حراج الکترونیک انجام شد.

وی ادامه داد: در زمینه میزان اعاده کالاها به فعالان اقتصادی شاهد افزایش ۱۷۸ درصد در استان بوشهر هستیم که این میزان در کشور ۹۰۰ درصد است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: در میزان فروش کالاها در استان بوشهر ۲۶۰۰ درصد رشد را شاهد هستیم. از ۱۳۰ میلیارد به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر رسیده است.

وی با بیان اینکه هزار خودرو بلاتکلیف هم تعیین تکلیف شد تاکید کرد: همین میزان خودروهای باقی مانده نیز با رسیدگی سریع‌تر تعیین تکلیف می‌شوند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به رشد ۱۴۱ درصدی ترانزیت کالا از طریق گمرکات استان بوشهر از نظر وزنی افزود: ورودی کالاهای وارداتی هم ۲۳۲ درصد افزایش یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.