×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

نخستین جلسه مدیرعامل جدید بیمه میهن با مدیران شعب با هدف آشنایی ایشان با دیدگاه ها، خط مشی ها و انتظارات تیم مدیریتی جدید و جلب مشارکت مدیران شعب با واحدهای ستادی در اجرای برنامه ها و سیاست های کلان شرکت به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ در این جلسه که معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل منتخب ضمن تبریک ایام میلاد فرخنده پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، به تشریح وضعیت موجود و سیاست ها و برنامه های کلان بیمه میهن در دوره مدیریتی جدید پرداخت و گفت ورود سهامدار جدید به این عرصه برنامه ریزی شده، هدفمند و توسعه ای است و اجرای برنامه ها به صورت گام بگام و هوشمند خواهد بود.
وی در عین حال خاطر نشان ساخت که قرار نیست صرفاً سهامدار جدید دستیابی به اهداف سازمانی و حل چالش‌های پیش روی آن را بر دوش بکشد و این مهم نیازمند انسجام، همراهی، هم افزایی، خرد جمعی و تلاش مضاعف تمامی اجزا و ارکان مجموعه است تا به امید خدا میهنمان به رشد و شکوفایی و تعالی برسد.
مدیرعامل در بخش دیگری از سخنان خود گفت یکی از اولویت های مهم ما در بیمه میهن بر اساس سیاست های دولت مردمی و نهادهای بالادستی، ارائه خدمات الکترونیکی است و این مستلزم ایجاد و ارتقای زیرساخت های کلان و نیز افزایش سواد و دانش همکاران صف و اجرایی در حوزه فناوری های نوین است.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین نقش مدیران شعب و شبکه فروش را در بهبود عملکرد مجموعه مهم و اساسی عنوان کرد و بر تقویت و توسعه کیفی و کمی شعب و شبکه فروش، اصلاح ترکیب پورتفوی و جذب پورتفوی کم ریسک و سودده تأکید کرد.
شیخ الاسلامی از سوی دیگر رضایت و آرامش ذینفعان و بیمه‌گذاران را در گرو فعالیت حرفه ای، سالم و مطمئن کارکنان اجرایی و شبکه فروش دانست و بر تلاش وافر ایشان بر خدمات دهی مطلوب و لزوم هم افزایی برای بهبود امور و تحقق اهـداف شـرکت تأکید کرد و گفت بیمه میهن نیازمند خلاقیت و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید و ترکیب پرتفوی مناسب نیازهای مردم را تأمین و برای شرکت درآمدزایی کند.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین نیروی انسانی را مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه مجموعه دانست و گفت این سرمایه گرانبها باید ضمن مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها، نظرات و پیشنهادهای کاربردی خود را با طیب خاطر برای رفع چالش ها و پیشبرد امور شرکت بیان و اعلام کنند.
وی لزوم رفتار سازمانی در کلیه سطوح شرکت را جهت موفقیت و دستیابی به اهداف کلان خاطرنشان ساخت و گفت پرسنل وامدار سهامداران و ذینفعان هستند و بایستی با تعهد، دلسوزی و تعلق سازمانی و هم افزایی موجبات توفیق و اعتلای بیمه میهن را که همانا ارائه خدمات کیفی و قابل اعتماد به ذی نفعان و بیمه گذاران است، فراهم سازند و رضایت مندی آنان را کسب نمایند.
شیخ الاسلامی در پایان، توسعه نیروی انسانی و حمایت های مادی و معنوی از کارکنان، طبقه بندی مشاغل، بودجه ریزی، آموزش و پژوهش، مدیریت بازار، مدیریت ریسک، کنترل در پرداخت بموقع خسارتها و ایفای مسئولیت های اجتماعی بیمه میهن در پشتیبانی از اقشار آسیب پذیر را از دیگر برنامه های عمده تیم مدیریتی جدید عنوان کرد.
در این جلسه مدیر عامل بیمه میهن، آقای محمدجواد همتی را به عنوان بازرس ویژه و مشاور مدیرعامل در حوزه های مالی، اقتصادی و سرمایه گذاری و اداری و همچنین رئیس کمیسیون وصول مطالبات معرفی نمود. محمدجواد همتی نیز در این نشست نسبت به تعامل و ارتباط تنگاتنگ شعب با ستاد تأکید و توضیحات مختصری در خصوص سیاست های انبساطی شرکت ارائه کرد.
در ابتدای این جلسه، رحمت خسروی مدیر امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی به بیان معرفی و گزارش عملکرد شعب پرداخت و از حمایت های مدیران مجموعه از امور شعب قدردانی کرد. هر یک از مدیران شعب نیز در تایم محدود ضمن استقبال از حضور قدرتمند و ارزشی سهامدار جدید و تبریک به مدیرعامل، به معرفی خود و مجموعه متبوع و چالش های پیش رو پرداختند و برای بیمه میهن در دوره مدیریتی جدید آرزوی موفقیت، رشد و شکوفایی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.