×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورنر: در تیم ملی آلمان نسبت به چلسی بیشتر راحت هستم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بیلد، تیمو ورنر پس از گلزنی در بازی مقابل رژیم صیهونیستی، فاش کرد که بازی در سیستم آلمان را به سیستم چلسی ترجیح می‌دهد. در این دیدار کای هاورتز نیز زننده گل اول آلمان بود تا هر دو گل ژرمن‌ها را مهاجم‌های چلسی به ثمر رسانده باشند.
این گل بیست و دومین گل ورنر برای کشورش در چهل و هشتمین بازی ملی‌اش بود. این در حالی است که ورنر در چلسی آن طور که انتظار می‌رفت موفق عمل نکرده است و در امر گلزنی موفقیت چشمگیری نداشته است. ورنر در این فصل در ۲۸ بازی ۷ گل برای آبی‌ها به ثمر رسانده است و اعلام کرد هانسی فلیک سرمربی آلمان بهتر از توماس توخل از او استفاده می‌کند.
تیمو ورنر درباره درخشش در تیم ملی آلمان گفت: من یک مهاجم هستم و همیشه می‌خواهم گل بزنم. اوضاع در چلسی آنطور که من می‌خواهم پیش نمی‌رود، بنابراین خیلی بهتر است که همه چیز در اینجا با هدایت هانسی فلیک خوب پیش می‌رود. من واقعاً از بازی کردن لذت می‌برم، مهم نیست در کجا بازی می‌کنم. تفاوت‌هایی در سبک بازی بین فوتبال در چلسی و تیم ملی آلمان وجود دارد. شاید تیم ملی برای من مناسب‌تر باشد. اینجا، همیشه موقعیت‌های گلزنی خوبی دارم و می‌توانم گل بزنم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم.
تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه باید در دیداری دوستانه دیگر خود به مصاف تیم ملی هلند برود. ژرمن‌ها به احتمال بسیار زیاد در سید دو جام جهانی حضور خواهند داشت و منتظر خواهند بود تا رقیبان خود را در قرعه کشی جام جهانی که ۱۲ فروردین در دوحه برگزار می‌شود، بشناسند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.