×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

وبینار انگلیسی IFRS 17 – فرصتی برای خروج از الزام به سمت به مزیت رقابتی در تاریخ چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۰۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، کارگاه آموزشی IFRS 17 – فرصتی برای خروج از الزام به سمت به مزیت رقابتی توسط دکتر تی‌تی لیم مدیرعامل و بنیانگذار شرکت TTL Analytics از کشور مالزی، به زبان انگلیسی و به صورت مجازی از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه ارائه و در پایان دوره به کلیه شرکت‌کنندگان گواهینامه انگلیسی اعطا خواهد شد.
از جمله محورهای این وبینار می‌توان به چشم انداز حسابداری مالی بیمه فعلی، هدف از اتخاذ یک استاندارد انطباق جدید، مزایای اجرای این استاندارد انطباق، بهبود افشای مالی شامل تجزیه و تحلیلها، اقداماتی که اکنون می‌توانیم انجام دهیم و همچنین پرسش و پاسخ اشاره کرد.
گفتنی است دکتر تی‌تی لیم، علاوه بر مدیرعامل و بنیانگذار شرکت TTL Analytics ، سابقه مشاور شرکت SAS Institute Sdn Bhd طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، رئیس بخش هوش تجاری شرکت Silverlake Systems طی سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۳ و مالک و مشاور شرکت TTL از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ را نیز در کارنامه خود دارد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و حضور در این وبینار می‌توانند به سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی trn.irc.ac.ir مراجعه نمایند.
ضمنا ثبت‌نام و حضور در این دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان رایگان می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.