×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وبینار آموزشی مهارت های پیش از ازدواج برای دانشجویان تحت حمایت برگزار شد/ اهداء پنج هزار جلد کتاب روانخوانی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری وبینار ویژه دانشجویان تحت حمایت با محوریت مهارت های پیش از ازدواج خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان با اشاره به برگزاری وبینار دانشجویی برای دانشجویان تحت حمایت ،گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری دوره‌های آموزشی با محدودیت‌هایی مواجه شده است از همین رو تصمیم گیری‌های لازم برای بارگذاری آنلاین این دوره های آموزشی با همکاری یکی از مراکز آموزشی وبینار آموزشی مهارت های پیش از ازدواج با حضور دانشجویان تحت حمایت به صورت آنلاین برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه با هدف آشنایی با ارزش و جایگاه ازدواج، مهارت اخلاقی در تحکیم خانواده، موازین و مهارت‌های اخلاقی در ایمن سازی خانواده، آشنایی با تفاوت‌های زن و مرد،برگزار شد و با برگزاری مسابقه از مطالب عنوان شده از ۱۰ نفر از دانشجویان حاضر در این وبینار با اهداء جوایز نقدی تجلیل شد.

زمانیان، یادآور شد: همچنین از یکی از دانشجویان نخبه قرآنی که در سال جاری حائز رتبه کشوری در مسابقات قرآنی شده بودند نیز تجلیل شد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی به صورت مجازی  به مدت دو ساعت بوده و ۲۰۰  دانشجوی تحت حمایت در این دوره شرکت نموده اند.

وی در ادامه به اهداء پنج هزار جلد کتاب روان خوانی و املاء برای دانش آموزان پایه اول دبستان اشاره کرد و گفت: این تعداد جلد کتاب به ارزش ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط یکی از خیران تهرانی برای اهداء به خانواده های دارای دانش آموز پایه اول ابتدایی به این نهاد اهداء شد.

زمانیان،گفت: با توجه به برگزاری کلاس های درسی به صورت آنلاین بسیاری از خانواده های دارای فرزند دانش آموز در  پایه اول ابتدایی با مشکلاتی مواجه هستند که این خیر در جهت کمک به این گروه از جامعه هدف این تعداد کتاب را به این نهاد اهداء کرده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: این تعداد کتاب به ادارات تابعه استان تهران جهت توزیع میان خانواده های دارای فرزند دانش آموز پایه اول ابتدایی تحویل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.