×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد ساخت موشک‌های هایپرسونیک ایران، نگرانی‌ها درباره برنامه‌ هسته‌ای ایران را افزایش می‌دهد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از رویترز، «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به اعلام خبر دست‌یابی ایران به ساخت و تولید موشک‌های بالستیک هایپرسونیک (فراصوت) مدعی شد «ساخت موشک‌های بالستیک هایپرسونیک ایران، نگرانی‌ها درباره برنامه هسته‌ای کشور را تشدید می‌کند»

وی در حاشیه نشست آب‌وهوایی COP27 در شرم‌الشیح مصر در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: می‌بینیم که همه این اعلام‌ها توجه‌ها را افزایش می‌دهد، نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد، توجه‌ها به برنامه هسته‌ای ایران را افزایش می‌دهد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران امروز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم در جمع خبرنگاران از ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک توسط سپاه برای مقابله با سپرهای دفاعی هوایی خبر داد.

سردار حاجی‌زاده افزود: این موشک جدید از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند و فکر نمی‌کنم تا ده‌ها سال بعد هم یک فناوری پیدا شود که بتواند با آن مقابله کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.