×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

سرویس جدید وام سازمانی بلوبانک آغاز به کار کرد. در این سرویس جدید کارمندان سازمان‌ها، کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف، می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.

کیوسک خبر ـ اغلب افراد وقتی تصمیم به خرید خودرو یا اجاره و خرید خانه‌ و… می‌گیرند، برای تامین مالی هزینه‌های آن به سراغ محل کار خود می‌روند و این انتظار را دارند تا سازمان‌ها با ارائه تسهیلات، به آنها کمک کنند. از سوی دیگر ارائه وام به نیروی انسانی این مزیت را برای سازمان‌ها دارد که ضمن ارتقای تعهد و رضایت شغلی کارمندان خود، میزان بازدهی و بهره‌وری‌ را افزایش دهند.

به کمک سرویس جدید «وام سازمانی» بلوبانک، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند به‌ راحتی و مطابق با اعتبار هر کدام از نیروهای خود، تسهیلات متنوعی را ارائه دهند. این تسهیلات بدون نیاز به وثیقه و ضامن و به شکل کاملا آنلاین پرداخت می‌شود. 

برای دریافت وام سازمانی بلوبانک، پیش از هر چیز می‌بایست چهار اقدام ابتدایی توسط سازمان‌ها و کارمندان صورت گیرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • باز کردن حساب حقوقی توسط سازمان (شریک تجاری)
  • ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک
  • واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک کارمندان
  • ارائه گواهی کسر از حقوق

پس از انجام این مراحل و ارسال درخواست سازمان‌ها، گزینه وام برای کارمندان فعال می‌شود. کارمندان سازمان‌ها با مراجعه به منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلوبانک و انتخاب گزینه «وام» می‌توانند، میزان تسهیلات و زمان بازپرداخت آن را مشاهده کنند. رقم و مدت بازپرداخت وام‌ها، توسط سازمان برای هر کارمند مشخص شده و به همین دلیل غیرقابل تغییر است.

کارمندان پس از ثبت امضای دیجیتال، قرارداد وام خود را با بلوبانک تایید می‌کنند. با تایید قرارداد، درخواست وام به سامانه سمات (سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. در نهایت و با تایید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود. این فرآیند در صورتی که سامانه سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، در کمتر از پنج دقیقه به پایان می‌رسد.         

مبلغ اقساط در زمان تعیین شده به طور خودکار از حساب کارمندان برداشته می‌شود، اما هر کاربری در صورت تمایل می‌تواند با غیرفعال کردن برداشت خودکار، هر ماه و به صورت دستی اقساط خود را پرداخت کند.    

سقف پرداخت و شرایط بازپرداخت

سازمان‌ها براساس اعتبار هر کارمند می‌توانند مبلغ یک تا ۲۰۰ میلیون تومان را برای ارائه تسهیلات به نیروی انسانی خود درخواست کنند. بازه زمانی بازپرداخت وام هم می‌تواند از ۶ تا ۲۴ ماه را شامل شود.  

وام سازمانی بلوبانک با نرخ سود ۱۸ درصد و کارمزد حداکثر ۵ درصدی پرداخت می‌شود. در صورتی که قبل از موعد پایانی، کل وام تسویه شود، ۹۰ درصد سود آینده اقساط باقی‌ مانده کاربران بخشیده خواهد شد. برای مثال اگر کاربری ۱۰۰ میلیون وام با بازپرداخت ۱۲ ماهه دریافت کرده باشد و در ماه پنجم تصمیم بگیرد باقی اقساط را یکجا تسویه کند، ۹۰ درصد سود ۷ ماه باقیمانده وی بخشیده می‌شود و تنها ۱۰ درصد آن دریافت می‌شود.

نرخ کارمزد وام هم متغیر است و براساس زمان بازپرداخت و طبق درصد اعلام شده، محاسبه می‌شود :

  • بازپرداخت ۶ ماهه: کارمزد ۲ درصد
  • بازپرداخت ۱۲ ماهه: کارمزد ۳ درصد
  • بازپرداخت ۱۸ ماهه: کارمزد ۴ درصد
  • بازپرداخت ۲۴ ماهه: کارمزد ۵ درصد

بلوبانک ارائه تجربه‌ای جذاب، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تاکنون قابلیت‌های نوآورانه‌ای همچون بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال خودکار و… را به کاربران خود ارائه داده است.                  

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.        

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ایمیل partnerships@blubank.com در ارتباط باشید یا با شماره تلفن ۰۲۱-۷۹۱۵۸۰۰۰ (داخلی ۵۲۴) تماس بگیرید.               

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.