×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واحدهای تولیدی نوپا و توانمند بستری بکر برای ارائه خدمات بانک توسعه تعاون هستند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی قزوین حضور تیم بازاریابی مدیریت شعب و شعبه صنعتی البرز در ادامه گام های برنامه ریزی شده این بار شرکت نام آوران پویا چسب کاسپین را مورد شناسایی قرار داد که این امر منجر به بازدیدی از محل کارخانه توسط سرپرست استان و رئیس شعبه صنعتی البرز گردید.

محمد یزدی در این خصوص گفت: این شرکت علیرغم نوپا بودن طی گذشت قریب به ۱۵ ماه از آغاز بهره برداری توانسته است سهم خود را از بازارهای جهانی و صادرات اخذ نماید بطوریکه در حال حاضر کشورهای عراق ، سوریه ، ترکیه و افغانستان مقصد محصولات صادراتی این شرکت جوان و نوپا هستند.

وی افزود: نکته قابل تامل و دلیل اصلی موفقیت سریع شرکت حضور مدیرعامل این کارخانه میباشد که با ۳۰ سال سابقه کار اجرایی و حرفه ای در صنعت تولید و صادرات چسب ، نام آوران پویا چسب کاسپین دومین مجموعه ایست که توسط وی راه اندازی و بهره برداری گردیده است.

یزدی در خلال بازدید از محل فعالیت کارخانه موصوف افزود: نگاه بانک توسعه تعاون به واحد های تولیدی نوپا و توانمند بسیار مثبت است و این بانک کلیه خدمات بانکداری و انواع محصولات حمایتی خود را در این گونه موارد که بستری بکر و دارای پتانسیل و توانمندی بالا مشهود است را از این مجموعه های تولیدی دریغ نخواهد کرد. نوپا و جوان بودن این کارخانه خود نکته مثبت و قابل تاملی است که رسالت بانک توسعه تعاون را در حمایت هرچه بیشتر از تولید و رونق بخشی به صنعت کشور بیش از پیش نمایان می سازد.

در ادامه خوش اخلاق مدیر عامل شرکت و مرشدی عضو هیات مدیره ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران بانک توسعه تعاون عنوان داشتند: این مجموعه نوپا طی ۱۵ ماه فعالیت به پشتوانه دانش فنی و نیروهای متخصص بومی توانست خیلی زود محصولات صادراتی خود را روانه بازارهای بین المللی نماید و از این حیث جزو چند شرکت مطرح کشور شناخته میشود.راه اندازی خطوط تولید متعدد با دستگاههای کشور چین به ارزش حدود ۵۰۰ هزاردلار و دستگاههای تمام ایرانی از جمله دلایل کیفیت بالای محصولات تولیدی است. عزم هیئت مدیره و مدیریت ارشد نیز در طی این مدت، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرز وبوم را مرتفع نماید بطوریکه در حال حاضر ۷۰ نفر در فاز اول این کارخانه مشغول بکار هستند و در صورت تکمیل و بهره برداری فازدوم در سال جاری بیش از ۱۰۰ اشتغال جدید نیز در این مجموعه اضافه خواهد شد.

گفتنی است این مجموعه در زمینی به مساحت ۵ هکتار در فاز اول ۴۰۰ متر مربع سالن تولید و در فازدوم ۲۰۰۰ متر مربع فضای کارگاهی ایجاد نموده که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در فاز دوم گویای عزم جدی جهت توسعه فعالیت و صادرات محصولات این کارخانه می باشد.