×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هم افزایی میان روابط عمومی بانکها در جهت پیشبرد اهداف نظام بانکی

همزمان با برگزاری جلسه کمیسیون مشترک مدیران روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی، بر لزوم هم‌افزایی میان روابط عمومی بانکها در جهت پیشبرد اهداف نظام بانکی تاکید شد.
کیوسک خبر ـ کمیسیون روابط عمومی بانکهای دولتی و نیمه دولتی به صورت ماهیانه تشکیل می گردد و اعضای این کمیسیون به بررسی مسائل مشترک می پردازند.
بانک توسعه تعاون میزبانی این نوبت را بر عهده داشت و مدیران روابط عمومی بانک‌های سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، صادرات، ملی، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، تجارت، ملت، پست بانک، مسکن و صندوق کار آفرینی امید در این جلسه حضور یافتند.
در این جلسه اعضای کمیسیون بر لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای پیشبرد اهداف شبکه بانکی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مشتریان و عموم مردم تاکید نمودند و از سوی دیگر تداوم آموزش ها و ارائه نکات کاربردی برای عموم به منظور ارائه خدمات موثر مورد بررسی قرار دادند.
در ادامه مباحث مربوط به نقش بانکها در حوزه مسئولیت اجتماعی و موضوعات فرهنگی مواردی بود که در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
همزمان با پیشرفت ها در حوزه‌های متنوع بانکی، لزوم هماهنگی و هم افزایی بانکها برای اطلاع رسانی موثر و تبلیغات خدمات نوین و آموزش های همگانی بیشتر احساس می شود. از این رو مدیران روابط عمومی بانکها به ویژه بانکهای دولتی و نیمه دولتی در پی هم افزایی و همفکری برای توسعه سطح آگاهی عموم جامعه از خدمات راهگشای بانکی هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.