×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همکاری های بانک توسعه تعاون و تعاونی های شهرستان قاین توسعه می یابد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری توسعه تعاون به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی، ملائی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان در جریان سفر به شهرستان قاین با مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی این شهرستان دیدار و از دو طرح سرمایه گذاری شده از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ در بخش کشاورزی بازدید کرد.

وی با اعلام آمادگی بانک در انجام وظیفه ذاتی خود مبنی بر توسعه تعاونی‌های سطح استان و حمایت از بخش تعاون گفت: مجموعه بانک توسعه تعاون مایل است به منظور افزایش سطح همکاری ها همواره با ارائه بروزترین امکانات و خدمات نوین بانکداری در زمینه رفع نیازهای جامعه هدف و همچنین با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به منظور خرید مواد اولیه و تسریع و تسهیل در ارائه این خدمات به مجموعه تعاونی‌های شهرستان قاین در ایجاد اشتغال و تولید پایدار گام بردارد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی نیز با بررسی راهکارهای ارتقای سطح همکاری بانک با تعاونی‌های روستایی شهرستان قاین، اقدامات و فعالیت‌های بانک در زمینه رفع مشکلات و موانع تولید و اشتغال در این شهرستان را شایسته و مورد رضایت اکثریت اعضای این شرکت بیان کرد.

در ادامه، مدیر شعب استان پس از بازدید از فروشگاه و انبار این اتحادیه از محل احداث دو طرح پرورش گاو شیری ۱۰۰ رأسی بازدید به عمل آورد. این طرح‌ها که در مناطق غیربرخوردار با سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون احداث شده، مجموعاً از ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی بهره مند شده‌اند.