×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همکاران روابط عمومی عهده دار رصد و اطلاع رسانی خدمات شبکه بانکی به جامعه هستند

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در جمع کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون بر نقش مهم همکاران روابط عمومی عهده دار رصد و اطلاع رسانی شفاف خدمات شبکه بانکی، به ویژه در موضوع تسهیلات تکلیفی تاکید ورزید.
کیوسک خبر ـ مصطفی قمری وفا در کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون اظهار کرد: سرعت انتشار، دسترسی آسان و علاقه مخاطبان به شبکه های اجتماعی باعث شده است تا نقش مهمی را در انتشار اطلاعات در جامعه داشته باشند.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کارشناسان روابط عمومی بانک ها باید از این ظرفیت برای معرفی و اطلاع رسانی محصولات و برنامه های خود نهایت استفاده را ببرند.
قمری وفا اظهار داشت: کارکرد شبکه های اجتماعی در مخابره رویدادها در کوتاهترین زمان اثبات گردیده است و بسیاری از رسانه های رسمی صرفا نقش روایت گری را بر عهده دارند.
وی افزود: شبکه بانکی کشور نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی بر عهده داشته و همکاران روابط عمومی در بانکها می توانند در تبیین خدمات بانکها و به ویژه تسهیلات تکلیفی و اشتغال زایی موثر واقع شوند.
قمری وفا خاطر نشان کرد: همکاران روابط عمومی با تولید محتوای جذاب می توانند نقش اطلاع رسانی خدمات را بر عهده داشته باشند و در این میان رسانه های محلی و کشوری استقبال گسترده ای از محتوای خبری و تحلیلی همکاران فعال روابط عمومی نشان می دهند.
در ادامه جلسه اکبر نصر اللهی استاد ارتباطات گفت: نقش مسئولین و روابط عمومی ها در جهاد تبیین بسیار مهم است، چون خاستگاه و منشا خبر هستند، اگر آنها درست کار کنند و به موقع اخبار را روایت کنند، و اجازه بدهند روایت شود حتی اگر به ضررشان باشد، کشور متضررنشده و رسانه های معارض تقویت نمی شوند.
وی افزود: پیشرفت تکنولوژی های ارتباطی، ظهور رسانه های جدید و پدیده ارتباط جمعی شخصی موجب تغییر مصرف رسانه ای، تغییر منابع خبری، مدل تولید، توزیع و مصرف رسانه ای و خروج کنشگری از انحصار شده است.
نصراللهی تصریح کرد: با کاهش میزان مصرف و کاهش اثرگذاری، عملا نقش رسانه های سنتی کمرنگ شده است.
وی درباره جهاد تبیین گفت: آگاه کردن مردم از حقایق فعلی و آگاه کردن مردم از حقایق گذشته و پیش بینی وقایع آینده در این جهاد مطرح است و آگاه شدن از نوع و میدان جنگ، بازیگران و عوامل نبرد، مخاطبان و کاربران، ابزارها و تجهیزات، قالبها و تکنیک ها بسیار مهم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.