×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
همه گزینه ها روی میز است

محمود عباس زاده مشکینی، نماینده مجلس
کیوسک خبر ـ اقدام دولت در غنی سازی ۱۹۰ هزار سو مورد حمایت مجلس است اگر چه معتقدم باید زودتر انجام می‌شد چون سیاست راهبردی غربی ها در مذاکرات اینگونه است که اگردر مقابل آنها عقب‌نشینی کنید پیشروی می‌کنند.
با توجه به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی اقتدار و قدرت درون‌زای کشور ترس و واهمه‌ای برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا نداریم و صبر انقلابی ملت ایران هم ظرفیتی دارد که باید مورد توجه کشورهای مذاکره کننده قرار گیرد.
جمهوری اسلامی با جدیت منافع ملت ایران را در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای دنبال می‌کند و به این نتیجه رسیده است که برای مقابله با تحریم‌ها باید همه گزینه‌ها روی میز مذاکره باشد، حتی گزینه‌هایی که غربی‌ها نسبت به آن نگران هستند.
تاکنون هم ملت ایران در مقابل زیاده خواهی آمریکا استقامت و خویشتنداری کردند اما با اقتدار بر خواسته‌های بحق خود اصرار داشتند و همین عاملی بود که غربی‌ها نتوانستند به خواسته‌های مورد نظر خود دست یابند.
در مذاکرات می توانید با برگ های که در اختیار دارید بازی کنید و میدان را در دست بگیرید این اقدام دولت برگ برنده‌ای است که در راستای قانون اقدام راهبردی مجلس صورت گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.