×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شریفی مدیرعامل بیمه ایران در ایام اعیاد شعبانیه با منتخبی از ایثارگران و جانبازان شرکت دیدار و گفتگو کرد.

کیوسک خبر ـ وی در این دیدار با تشکر از همه همکاران در خدمت رسانی به مردم و تبریک حلول ماه شعبان و بالاخص میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانبازگفت: خدمت به مردم مورد تاکید دین است لذا همه همکاران به نحوی ایثارگر می‌باشند و من قلبٱ از همکاران ایثارگر که به مردم خدمت می‌کنند تشکر میکنم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اظهار تشکر از همه همکاران سابق و پیشکسوتان اشاره داشت: حال فعلی شرکت خوب است و همکاران صادق و فعال و نیروی انسانی با کیفیت و دلسوز داریم. همه همکاران چه در داخل و چه در خارج از شرکت، از بیمه ایران به خوبی یاد میکنند.
شریفی با تاکید بر رویکرد عدالت محور در پرداختهای مناسبتی و رفع تبعیض مدیر و کارمند اظهار داشت: خودمان را موظف کردیم رفتار عادلانه داشته باشیم و لذا دیدید که مدیرعامل مثل همکار خدماتی وام خود را در یک روز دریافت کرد. تا جایی که مقررات اجازه میدهد هم در معیشت و هم سایر موارد همکاران را کمک خواهیم کرد.
طبق گزارش اداره کل روابط عمومی، در ابتدای این دیدار که با حضور طهماسبی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بیمه ایران برگزار شد، رسولی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران در خصوص مسائل ایثارگران نکاتی را مطرح کرد. ایثارگران حاضر در جلسه هم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.