×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همایش تجلیل از خادمین حسینی(ع) که در مواکب بانک به ارائه خدمت پرداخته بودند، برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در این همایش اظهار داشت: کارکنانی که در مواکب بانک مشغول خدمت به زائران حسینی(ع) بودند، زحمات زیادی کشیدند که بسیار بیشتر از مستندسازی‌های صورت گرفته است.
وی افزود: از مدیران ۳ استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان می‌خواهم تجارب و نیازهای آتی مواکب را بیان کنند تا در سال‌های آتی نسبت به بهبود ارائه خدمات اقدام شود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک بانک فرهنگی است
شمسی‌نژاد ادامه داد: مجموعه‌ای از کارکنان بانک به اشکال مختلف در مراسم راهپیمایی اربعین به ارائه خدمت پرداختند. زمانی که بحث امام حسین(ع) پیش می‌آید، همه به هر شکلی که می‌توانند پای کار می‌آیند.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: نواقصی که بوده در سال‌های آتی برطرف می‌کنیم و از همه کسانی که به هر شکلی دست‌اندرکار بوده‌اند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه در سال‌های اخیر بیش از پیش همت دولت و مردم برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم اربعین مشخص شده است.
وی گفت: از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یک بانک که وجه فرهنگی نیز برای خود قائل است، انتظار می‌رود در چنین مراسمی به‌صورت مؤثر حضور داشته باشد. خوشبختانه کارکنان بانک در این زمینه حضور پرشور و فعالی دارند.
مردم نسبت به خدمات بانک آگاه‌تر شده‌اند
در ادامه این مراسم «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک با اشاره به اینکه اقدامات بانک نیاز به یک پیوست فرهنگی دارد، گفت: این موضوع نیاز دارد که همه ما یک نگرش فرهنگی داشته باشیم و یک سری آموزه‌ها را در خود تقویت کنیم.
وی افزود: همه ما باید با اعتقاد کامل در اقداماتی همچون ارائه خدمت در مواکب اربعین فعالیت کنیم و بدانیم چه ثوابی برای آن منظور می‌شود.
امامی ادامه داد: لازم است اقداماتی که بانک در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد، به‌خوبی به اطلاع مردم برسد تا آگاهی لازم در این حوزه وجود داشته باشد. خوشبختانه هر چه پیش می‌رویم، مردم بیش از پیش نسبت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و خدمات آن اگاه شده و به آن نزدیک می‌شوند.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک هر روز اقدامات بیشتری را در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی انجام می‌دهد و وظیفه خود را در حوزه اجتماعی و فرهنگی بیش از پیش ایفا می‌کند.
وی خاطرنشان ساخت: اگر امکان آن وجود داشته باشد، سال آینده علاوه بر برپایی مواکب، کاروانی نیز از سوی بانک راه‌اندازی کنیم و به سمت حرم سید و سالار شهیدان(ع) گام برداریم. امیدوارم راهپیمایی اربعین به راهپیمایی عظیم استقبال از ظهور حضرت ولی عصر(عج) بپیوندد.
در پایان مراسم نیز از کارکنان بانک که در مواکب مستقر در نقاط مرزی به زائرین حسینی(ع) ارائه خدمت کرده بودند، با اهدای یک هدیه معنوی تقدیر شد.
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر اینکه خودپردازهای ثابت و سیار خود را در نقاط مرزی مستقر کرده بود، ۳ موکب نیز در مرزهای مهران، خسروی و شلمچه برای پذیرایی از زائران گرامی بر پا کرد. این بانک ۱۰۰هزار قلم کالای فرهنگی نیز در این موکب‌ها توزیع کرد. همچنین در موکب‌ها، میز خدمت برای راهنمایی زوار در مسائل بانکی نیز دایر شده بود.
همکاری با ستاد مرکزی اربعین حسینی در جهت رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بخش دیگری از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این حوزه به شمار می‌رود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.