×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برای اولین بار به همت واحد روابط عمومی، همایش بزرگ تجلیل و تکریم دستان سبز با هدف ارج نهادن به مقام پاکبانان شرکت فولاد خوزستان با حضور خانواده آنان روز جمعه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی برگزار شد. 

کیوسک خبر ـ عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: شرکت فولاد خوزستان در سال، چیزی حدود ۴ میلیون تن شمش فولادی تولید می‌نماید. پهنه‌ی جغرافیایی فولاد خوزستان از شرق کشور شهر خواف تا کردستان و خوزستان و جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر را در بر دارد. این امر به واسطه‌ی تلاش تمامی کارکنان شرکت امکان‌پذیر شده است.

وی افزود: این شرکت در سال گذشته در حوزه تعالی سازمانی برای بار دوم پس از سال ۱۳۹۷ تندیس زرین را دریافت نمود.

تقوی ضمن قرائت پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل حضور پاکبانان و خانواده آنان اظهار داشت: پاکبان یعنی پاکیزگی و در اسلام به این امر بسیار توصیه شده است.
زمانی که محیط پاک و پاکیزه باشد، فضای سبز، محیط کار سالم مانده و هزینه درمان پایین می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: ما باید قدر شرکت و نعمتی که در اختیار ما قرار گرفته را بدانیم. فولادخوزستان در حوزه کاهش آلاینده‌ها، تلاش بسیاری نموده تا آن را به حداقل برساند.

تقوی در ادامه گفت: در این شرکت، پرداخت حقوق کارکنان، ماهانه سر وقت انجام می‌شود. بر اساس نظرسنجی انجام شده، ۶۴ درصد از کارکنان، نسبت به فعالیت در فولاد خوزستان رضایت‌مندی دارند.

وی در پایان از حضور پاکبانان و خانواده آنان تشکر نمود و برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

بر پایه این گزارش، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اهدای هدیه به کارکنان، مسابقه، نمایش طنز گروه مهر با عنوان آقای بازیگر و اجرای موسیقی محلی به‌وسیله حامد نیسی از دیگر برنامه‌های همایش بزرگ تجلیل و تکریم دستان سبز در فولاد خوزستان بود.

گفتنی است، همایش یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی و حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی و با اهدای هدایایی به رسم یادبود، پس از پذیرای و صرف نهار در سالن چندمنظوره فرهنگ سرای شرکت پایان یافت. 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.