×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

برنامه های هفته بسیج در شرکت پاکسان متفاوت تر از گذشته برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، این مجموعه در هفته بسیج ضمن کسب مقام سوم در مسابقات فوتسال پایگاه های بسیج حوزه مقاومت ۵۰۷ امام جعفر صادق (ع)، شاهد انتصاب فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج و برگزاری مراسم گرامیداشت این هفته بود.

کسب مقام سوم مسابقات هفته بسیج توسط تیم فوتسال شهدای شرکت پاکسان

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان

تیم شهدای شرکت پاکسان در مسابقات لیگ فوتسال حوزه مقاومت بسیج ۵۰۷ امام جعفر صادق (ع) که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، توانست مقام سوم این رقابت ها را به دست آورد.
در این مسابقات، تیم شهید سامانی پور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به عنوان تیم اول و تیم شهدای شرکت بهشهر به عنوان تیم دوم دست یافتند.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت پاکسان منصوب شد

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان

محمد حسین مرادیان با حکمی از سوی فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای پاکسان معرفی شد.
در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور ارتقای فعالیت های بسیج کارگری و لزوم برخورداری شرکت ها و کارخانجات از پایگاه بسیج فعال در جهت ارتقای فرهنگ بسیجی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین بهبود فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهدای پاکسان، طی حکمی از سوی حسین قلیجی فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ، محمدحسین مرادیان از کارکنان و بسیجیان پیشکسوت شرکت پاکسان به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای پاکسان منصوب شد.

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت پاکسان برگزار شد

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان

مراسم گرامیداشت هفته بسیج روز سه شنبه ۷ آذرماه سال جاری با حضور مجید کولیوند فرمانده حوزه ۵۰۷ امام جعفر صادق (ع)، شهریار محمدی راد مدیرعامل پاکسان، جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت بویژه بسیجیان، جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی برگزار شد.

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان


در ابتدای این مراسم، فرمانده حوزه ۵۰۷ امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جایگاه والای تفکر بسیجی گفت: در بزنگاه های مختلف و حساس کشور همواره بسیجیان پای کار نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و با جان و خون خود از آرمان های امام راحل (ره) پشتیبانی نموده اند.
وی با اشاره به حوادث و تحولات منطقه بویژه جنایات رژیم اشغالی در غزه افزود: امروز شاهد صادر شدن فرهنگ و تفکر بسیج به منطقه و جهان هستیم که ما را با پدیده ای به عنوان بیداری جهانی مواجه نموده است.
این موضوع موجب شده است تا اذهان جهانیان بیدار و حقانیت فلسطین و مردم رنج کشیده غزه در برابر رژیم منحوس و غاصب اسرائیل اثبات شود.

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان


شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج با قرائت بیاناتی از مقام معظم رهبری در وصف بسیج گفت: با تعابیر و تعاریفی که ایشان بیان فرموده اند حجت بر همه ما تمام است و ضمن اینکه وظیفه ما را در سنگر تولید و صنعت کشور سنگین تر می کند انتظارات را از بسیجیان نیز بالاتر می برد.
مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای پاکسان افزود: بسیج همواره در همه عرصه ها در کشور پیشتاز بوده و امروز در عرصه صنعت نیز، تلاشگران همان بسیجیانی هستند که راه سازندگی و تولید را برگزیده اند و در مسیر اعتلا و آبادانی میهن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
محمدحسن مرادیان فرمانده پایگاه بسیج شهدای پاکسان نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این پایگاه از تمامی همکاران برای حضور در فعالیت های مختلف بسیج دعوت به عمل آورد.

هفته متفاوت بسیج در شرکت پاکسان


در پایان این مراسم از جانباز ۷۰درصد شرکت پاکسان حاج موسی سلامت، رزمندگان جنگ تحمیلی شاغل در شرکت پاکسان و بسیجیان فعال در امور بسیج این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.