×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هفته دولت فرصتی برای ترسیم الگوهای ایثار و خدمت

دکتر مجید یوسفی مقدم،مدیردرمان تأمین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان
کیوسک خبر ـ هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت نامگذاری شده است، همواره بهانه خوبی برای زنده نگه داشتن یاد این شهدا و ارائه دستاوردها و عملکرد مجموعه دولت به مردم بوده است.
هفته دولت فرصتی است تا مسئولان به بیان خدمات ، تلاش ها و عملکرد خود بپردازند و به مردم گزارش دهند که برای پیشرفت ، تعالی و توسعه کشور چه کردند و برای حل مشکلات مردم و جامعه چه تلاشی نمودند و برای آینده چه برنامه هایی دارند. این گزارش ها موجب می شود که مردم از تلاش های خدمتگزاران خود مطلع شوند.
تامین عدالت اجتماعی، ایجاد برابری های اجتماعی وتلاش برای تحقق جامعه آرمانی ومتعالی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیر دولتی کشوراست که به یاری خداوند متعال زمینه تامین رفاه بیمه شدگان ، مستمری بگیران وبازنشستگان را فراهم آورده است .در همین راستا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان در دوبخش درمان مستقیم با تعداد ۸ مرکز درمانی ودرمان غیر مستقیم با عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی دولتی وخصوصی به تعداد ۶۲۵ مرکز مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان وسایر مراجعین استان می باشد.
توجه مستمر بر ارتقاء خدمات ، توانمند سازی کارکنان ، جلب رضایتمندی مراجعین وایجاد روحیه مشارکت ونشاط از اهم رویکردهای این مدیریت بوده وبدین منظور برآنیم تا با توکل بر خداوند منان ودر سایه تلاش همه جانبه مدیران وکارکنان استان ونیز با بهره مندی از توانمندی های بالقوه ، به موفق ترین وکاراترین مجموعه ستادی در بین مدیریت های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور تبدیل شویم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.