×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هشت امتیاز از قاسمی‌نژاد به رحمتی؛ هر ۱۰۹ دقیقه یک گل

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، تیم فوتبال شهرخودرو در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نساجی مازندران رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد. بدون شک اگر کسی این دیدار را تماشا نکرده باشد و متوجه نتیجه شود، بدون تردید نام امین قاسمی‌نژاد را به عنوان گلزن بازی بر زبان می‌آورد. ستاره‌ای که مرد اول نماینده مشهد در لیگ بیستم بوده است.

امین قاسمی‌نژاد این بار به تیم نماینده زادگاهش رحم نکرد و هفتمین گلزن این فصلش را به نساجی زد. این بازیکن کهنه‌کار حالا با صدر جدول گلزنان تنها ۲ گل فاصله دارد و اگر مصدومیت‌ چند هفته‌ایش نبود می‌توانست کنار و یا بالاتر از شهباززاده و منشا در جدول گلزنان باشد.

شهرخودرو در لیگ بیستم ۱۲ گل به ثمر رسانده که قاسمی‌نژاد زننده هفت گل بوده است. او همچنین در دیدار اول مقابل ماشین‌سازی یک پاس گل هم برای حسن جعفری فراهم کرد تا در مجموع روی هشت گل از ۱۲ گل تیمش تاثیر داشته باشد. به عبارتی دیگر ۶۶ درصد گل‌های این فصل تیم تحت هدایت مهدی رحمتی روی تاثیر مستقیم بازیکن باتجربه‌اش زده شده است.

اما اگر گل‌ها و پاس گل قاسمی‌نژاد نبود جایگاه شهرخودرو در جدول چگونه می‌بود. حتی فکر کردن به آن هم جالب نیست و باورکردنش کمی سخت است اما شهرخودرو بدون هشت تاثیر مستقیم امین قاسمی‌نژاد روی گل‌هایش به جای ۱۵ امتیاز و رده یازدهم، هفت امتیاز داشت و در رده پانزدهم جای گرفته بود. تمام بردهای این فصل نماینده استان خراسان رضوی در شرایطی به دست آمده که قاسمی‌نژاد گل زده و پاس گل داده است. تنها گل بدون حاصل این بازیکن در برابر نفت مسجدسلیمان زده شد. در آن دیدار شهرخودرو سه بر یک شکست خورد.

تیم‌های ماشین‌سازی(۲ گل و یک پاس گل)، ذوب‌آهن(۲ گل)، سایپا(یک گل) و نساجی(یک گل) دیگر قربانیان امین قاسمی‌نژاد بوده‌اند. او چهار گل را در نیمه اول و سه گل را در نیمه دوم وارد دروازه رقبا کرده است. امین فصل قبل در مجموع لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا پنج گل به ثمر رساند و حالا در تنها ۹ بازی، ۲ گل بیشتر برای این ستاره شمالی به ثبت رسیده است. با استفاده‌های از متریکا، قاسمی‌نژاد در این فصل، هر ۱۰۹ دقیقه یک گل وارد دروازه رقبا کرده است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.