×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هری کین: انگلیس برای قهرمانی به قطر می‌رود

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از ایندیپندنت، هری کین به دنبال این است بعد از ناکامی در فینال یورو ۲۰۲۰ این تیم بتواند عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست بیاورد. انگلیس که تنها افتخار بزرگ بین‌المللی‌اش قهرمانی در جام جهانی ۱۹۶۶است، در تابستان گذشته امیدوار بودند بعد از ۵۵ سال قهرمان شود ولی در فینال یورو به ایتالیا باختند و در رده دوم قرار گرفت. شاگردان گرت ساوت‌گیت که در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به نیمه‌نهایی رسیدند، به دنبال این هستند که در ماه دسامبر در قطر قدم‌های بیشتری بردارند و به دیدار نهایی برسند.
کاپیتان کین در دو بازی آخر مقدماتی مقابل آلبانی و سن مارینو هفت گل به ثمر رساند. او تعداد گل‌های ملی خود را به ۴۸ رساند و به همراه گری لینه کر در رده سوم فهرست بیش‌ترین گلزنان تاریخ کشورش قرار داد و تنها ۶  گل تا شکستن رکورد وین رونی که ۵۳ گل به ثمر رسانده است فاصله دارد.
او گفت: در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کردیم و اکنون خیلی‌ها روی ما به عنوان مدعی قهرمانی حساب می‌کنند و انتظار درست و به جایی هم دارند. بدیهی است که فینال یورو ۲۰۲۲ هنوز هم باعث ناراحتی ما می‌شود و هنوز طعم تلخی در دهان ما  دارد اما مطمئنا عطش و انگیزه بیش‌تری به ما می‌دهد تا یک قدم جلوتر برویم و سعی کنیم یک تورنمنت بزرگ را برنده شویم. احساس می‌کنیم هر سال در حال پیشرفت هستیم. امیدوارم بتوانیم گام‌های بلندی برداریم تا به یکی از بهترین تیم‌های تاریخ تیم ملی انگلیس تبدیل شویم.
انگلیس با گرت ساوت گیت جوان در جام جهانی روسیه توانست در جمع چهار تیم پایانی قرار گیرد و در رده چهارم ایستاد. این تیم در ادامه در یورو ۲۰۲۰ به فینال رقابت‌ها رسید و با شکست برابر ایتالیا در ضربات پنالتی در رده دوم ایستاد تا پیشرفت انگلیس با گرت ساوت گیت ادامه داشته باشد. حالا همگان منتظر هستند تا ببینند این بازیکنان در جام جهانی قطر چه عملکردی دارند و انگلیس می‌تواند برای اولین‌بار پس از سال ۱۹۶۶ قهرمان شود یا خیر.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.