×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه پیش‌بینی ما دریافت ۳۰ پروانه اکتشاف تا پایان سال ۱۴۰۲ است، عنوان کرد: از مهمترین اهداف خود را تا پایان سال افزایش اکتشافات، به خصوص اکتشاف معادن عمیق تعیین کرده و این هدف را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت ایمپاسکو در هفته دولت در رابطه با اقدامات انجام شده شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در حوزه اکتشاف گفت: از ابتدای سال تاکنون موفق به دریافت چهار پروانه اکتشاف در استان زنجان شده‌ایم و همزمان پیگیر دریافت پروانه اکتشاف در دیگر استان‌ها نیز هستیم.

کریم‌نژاد افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جاری بیشترین تعداد پروانه اکتشاف را در استان فارس و در محدوده‌های پلی متال خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی می‌کنیم متنوع‌ترین محدوده‌ اکتشافی ما در سال جاری، استان خراسان جنوبی با مواد معدنی طلا، مس، آهن، سرب و روی و زغال باشد.

مدیرعامل ایمپاسکو ادامه داد:‌ همچنان به اکتشاف و استخراج طلا ادامه می‌دهیم و استان‌های زاهدان و خراسان رضوی هم در زمینه طلا، مس و آهن بسیار امیدبخش هستند و تعداد زیادی از پروانه‌های اکتشافی ما در زمینه مس، طلا و آهن خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.