×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور مدیرعامل بیمه دی و معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو، تفاهمنامه تجمیع امور بیمه‌ای وزارت نیرو در بیمه دی به امضاء رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه بیمه درمان تکمیلی و عمر کارکنان وزارت نیرو، به عنوان یکی از اهم مفاد این تفاهم ‌نامه می باشد؛ اظهار داشت: در حال حاضر بیمه دی یکی از بزرگترین پروژه‌های درمان تکمیلی در کشور را هدایت و راهبری می‌کند.

وی همچنین گفت: با توجه به تجربه و توانمندی این شرکت در این‌ خصوص، امید است تا ارائه‌ی خدمات درمان تکمیلی به این وزارتخانه در سطح کشور، به نحو مطلوبی انجام شده و تعامل خوبی میان دو مجموعه برقرار گردد.

دکتر احمد حیدری نیز در ادامه این نشست افزود: وزارت نیرو برای انتخاب شرکت بیمه‌گر، شاخص‌های تخصصی متعددی، ازجمله گستردگی تعداد شعب که به ازاء هر استان حداقل یک شعبه می باشد، سطح توانگری مالی و پذیرش آنلاین مراکز درمانی، رضایتمندی جامعه هدف مدنظر بودکه از میان بیمه‌گرهای جنرال، شرکت بیمه دی دارای بهترین شرایط تشخیص داده شد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه علاوه بر معاونین فنی و توسعه بازار وخدمات پس از فروش بیمه دی، برخی دیگر از مدیران ارشد بیمه دی و وزارت نیرو نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.