×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هالند دیگر صبر ندارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، پشت یک تصویر، هزاران حرف است. ارلینگ هالند ۲۰ ساله پس از پایان دیدار دورتموند و کلن که با نتیجه ۲ بر ۲ تمام شد کنترل خود را از دست داد. هر هفته زردپوشان به از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می شود. دورتموند اکنون پنجم است و چهار امتیاز از تیم چهارم یعنی اینتراخت فرانکفورت کمتر دارد. همچنین با ولفسبورگ، تیم سوم هشت امتیاز اختلاف دارد. تنها دلیلی که می تواند هالند را یک سال دیگر در تیم آلمانی نگه دارد حضور در لیگ قهرمانان است. در غیر این صورت مهاجم نروژی بوندسلیگا را ترک می کند.
رفتار بازیکن دورتموند سر و صدای زیادی به پا کرد. او که از تساوی تیمش عصبانی بود پیراهنش را به سمت مره، بازیکن کلن که آن را درخواست کرده بود پرت کرد. سپس با خشم به سرعت به سمت تونل ورزشگاه رفت. عملکرد عالی اش موجب نشد تیمش پیروز شود و دورتموند دو امتیاز دیگر از دست داد. هالند در این فصل در ۳۱ بازی ۳۳ گل به ثمر رسانده است که ۲۱ گل (از ۲۱ بازی) تنها در بوندسلیگا وارد دروازه حریفان شده است. مهاجم نروژی می داند که لیگ قهرمانان بهترین رقابت ها برای داشتن آینده ای درخشان است و دوست ندارد یک فصل از حضور در این رقابت ها را از دست بدهد. به همین خاطر پس از پایان این دوره با مینو رایولا، مدیر برنامه اش صحبت خواهد کرد.
ایده اولیه این بود که هالند تا سال ۲۰۲۲ در دورتموند خواهد بود. با شروع بحران کرونا شرایط متفاوت شد و تیم آلمانی هم مانند دیگر باشگاه ها از لحاظ درآمدزایی به مشکل خورد. دورتموند اکنون نیاز دارد تا برخی از ستارگانش همچون هالند و سانچو را بفروشد. رئال مادرید بیش از دیگر تیم ها به دنبال امضای قرارداد با مهاجم ۲۰ ساله است. سفیدپوشان می دانند این بازیکن آینده دار است و می تواند سال ها برای تیم مفید باشد. هالند نیز دوست دارد در رئال مادرید پا به توپ شود. علاوه بر این رایولا می خواهد دوباره با تیم مادریدی همکاری کند و در نهایت رابطه واتسکه با فلورنتینو پرس (مدیران دو باشگاه) خوب است. واتسکه در صورت پیشنهاد های برابر، سفیدپوشان را در اولویت قرار خواهد داد. به همین خاطر شانس تیم اسپانیایی برای امضا با هالند بالاست.
انتهای پیام 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.