×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

کیکاووس ندائی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی منابع انسانی یادداشتی نوشت. در متن این یادداشت آمده است:

باسمه تعالی
نامگذاری روز ۲۵ فروردین ماه به‏‌عنوان روز ملی منابع انسانی، بیانگر نقش و جایگاه برجسته منابع انسانی در کلیه فعالیت‌‏های تولیدی و خدماتی است. بدون تردید تمامی دستاوردهای حوزه‌‏های گوناگون بشری مرهون کوشش انسان‏‌های تلاشگر، شایسته و خلاق است که با آگاهی و هدفمندی مسؤولیت‌‏های خویش را شناخته و گام در راه توسعه و پیشرفت گذاشته‌‏اند.

امروزه یکی از شاخص‏‌های توسعه پایدار، وجود و حضور سرمایه‌‏های انسانی توسعه‌‏یافته می‌‏باشد که همراهی و ملازمت آن با سرمایه‌‏گذاری در سایر حوزه‌‏ها، از جمله توسعه زیرساخت‏‌ها و ارتقاء حوزه‌‏های فن‏آورانه، موجب بالندگی و شکوفایی می‌‏گردد. در فولاد هرمزگان نیز منابع انسانی تلاشگر و زحمتکش که به علم و آگاهی نیز مجهزند و به صورت نظام‌‏مند و در چارچوب ارزش‏‌های سازمانی، در مسیر تحقق اهداف گام برمی‌‏دارند، همواره منشاء و عامل دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز بوده‌‏اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی منابع انسانی، این روز را به تمامی کارکنان شریف فولاد هرمزگان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی و پویایی هرچه بیشتر این سرمایه‌‏های عظیم را خواستارم. همچنین از تلاش‏‌های کلیه کارکنان معاونت منابع انسانی که با تلاش خویش، سامانه‏‌های مدیریتی منابع انسانی را راهبری می‌کنند، قدردانی می‏‌نمایم.

معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان
کیکاووس ندائی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.