×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان، ضمن دیدار و تشکیل جلسه با علیرضا دیانی مدیرکل این نهاد اقتصادی استان در جلسه شورای هماهنگی مدیران و دستگاه های اقتصادی سمنان نیز شرکت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در این جلسه علی جمشیدی عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و روح الله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اجتهادی را همراهی می کردند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در این جلسه، ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور و برخی اقدامات دولت سیزدهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و مردم، اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم به اموال تملیکی بی سابقه است که نمونه ای از آن، راه اندازی ۴۷ اداره کل در این سازمان در ماه های گذشته می باشد که سمنان نیز یکی از آنها است.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه هیچ وزیری به اندازه دکتر خاندوزی بابت رسیدگی به امور اموال تملیکی وقت گذاری نداشته است، تصریح کرد: ثمرات نگاه ارزشمند ایشان و دولت، بسیار مشهود است و میزان خریداری ساختمان انبار توسط اموال تملیکی در یک و نیم سال اخیر با ۳۲ سال گذشته برابری می کند.

اجتهادی ورود روسای قوای مجریه و قضاییه به موضوع اموال تملیکی و صدور دستورات توسط رییس‌جمهور و پیگیری قضایی رئیس دستگاه قضا را از نقاط طلایی مدیریت این سازمان برشمرد و گفت: تعیین تکلیف بیش از ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در سال گذشته نمونه ای از این نتیجه دیدگاه است که به تعبیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از انبارهای اموال تملیکی، آواربرداری شده است.

*اختصاص انبار مناسب برای اموال تملیکی

دیانی ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در شورای هماهنگی مدیران اقتصادی استان سمنان، بیان داشت: اموال تملیکی یکی از سازمان های مهم حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی است که با توجه به افزایش رشد نامیمون پدیده قاچاق در سمنان که به دلیل نبود انبارهای مکفی و مناسب، چرخه مبارزه با قاچاق در استان کامل نیست و با تقویت اداره کل اموال تملیکی استان و ضرورت اختصاص انبار مجهز این معضل حل خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور استیفای حقوق ملت و منافع مردم، در راستای اجرای قانون مولدسازی در پی فراهم کردن مکانی مناسب برای انبار مرکزی اموال تملیکی استان هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.