×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نویر: با هانسی فلیک می خواهیم قهرمان جام جهانی شویم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از تلگراف، مانوئل نویر کاملاً متقاعد شده است که تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر شانس دارد و مدعی قهرمانی در مسابقات است. او در مصاحبه ای توضیح می دهد که چه چیزی او را خوشبین می کند و چه چیزی مهم خواهد بود.
مانوئل نویر ، کاپیتان آلمان  بار دیگر قهرمانی در جام جهانی قطر را بعنوان یک هدف مشخص اعلام کرد. دروازه بان بایرن در مصاحبه با Bild am Sonntag گفت:  اول از همه باید در نظر بگیریم که تیم های دیگر نیز هدف دارند. اما قهرمانی در جام جهانی هدف واقعی ما است. ما شانس داریم. ما خود را آماده می کنیم تا بتوانیم برای قهرمانی بازی کنیم. ما می خواهیم قهرمان جهان شویم. این هدف تیم ما است. ما قبلاً عملکرد خوبی داشته ایم. اما واقعاً باید هر بازی را جدی بگیریم.
دروازه بان هانسی فلیک  سرمربی جدید تیم ملی  که نویر قبلاً عنوان قهرمانی را در بایرن به دست آورده است و در قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ نیز حضور داشته است در ادامه گفت: قطعاً او می داند که چگونه کار می کند. او در کنار  یواخیم لوو بود. ما با هم می توانیم این کار را انجام دهیم.
به منظور دستیابی به هدف بزرگ ، تیم ملی آلمان ابتدا باید با موفقیت به صعود برسد. پس از پیروزی ۲-۱ مقابل رومانی در جمعه گذشته  جایی که نویر مصدوم شد، حالا باید روز دوشنبه در اسکوپیه آلمان با مقدونیه شمالی بازی کند. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.