×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نویر: آلمان هنوز آماده نیست

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بیلد، در ادامه بازی‌های دور سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، دیشب (شنبه) چندین بازی در لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد که در یکی از بازی‌ها مجارستان برابر آلمان به تساوی یک بر یک رضایت داد. ژولت ناگی در دقیقه برای مجارستان گلزنی کرد و  یوناس هافمن سه دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند.
مانوئل نویر پس از سومین تساوی یک بر یک آلمان در سومین بازی خود در لیگ ملت ها همچنان  عقیده دارد این تیم خیلی نیاز به پیشرفت دارد. نویر گفت: ما همیشه گفته‌ایم که در حال توسعه هستیم و می‌خواهیم این روند را با نگاه به جام جهانی ادامه دهیم. امشب دیدید که هنوز آماده نیستیم. باید از این دیدار و توقف برابر مجارستان درس بگیریم. البته که ما از این تساوی ناامید هستیم زیرا انتظار بیشتری داشتیم. حدود پنج ماه مانده به شروع جام جهانی، تیم هنوز به صورت کامل آماده نشده است. البته نباید همیشه درباره چیزهای منفی صحبت کنیم. نکات مثبت زیادی نیز در بازی ما بوده است.
آلمان کار خود را در لیگ ملت‌ها با دیدار با ایتالیا، انگلیس و مجارستان شروع کرد و مردان هانسی فلیک امیدوار هستند بتوانند به آمادگی بالایی قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ دست یابند. کای هاورتز، تیمو ورنر و آنتونیو رودیگر ستاره های چلسی و ایلکای گوندوغان هافبک منچسترسیتی همگی در این بازی‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. باید در دیدار بعدی برابر ایتالیا با تمام توان در خانه به میدان برویم و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. این آخرین بازی ما در این پنجره فیفا دی است و می خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.
آلمان در گروه E جام جهانی با اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا یا نیوزلند هم‌گروه شده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.