×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دو جانبه بانک ملی ایران و انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کشور در راستای گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضای ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران و رضا رستمی کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کشور رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران و همچنین مدیران و جمعی از اعضای کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کشور برگزار شد، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به این که بانک ملی ایران با راه اندازی بانکداری جامع حمایت ویژه از اصناف و بنگاه های اقتصادی کشور را دنبال می کند، اظهارداشت: بانک ملی ایران با ارائه خدمات مالی به اصناف و انجمن های صنفی بزرگ زمینه توسعه این شرکت ها را فراهم می کند.

نجارزاده در این مراسم خدمت رسانی مطلوب و ارائه سرویس های موثر به حوزه شرکت ها و اصناف تجاری را به عنوان یک وظیفه دانست و اظهارداشت: بانک ملی ایران با نگاه به توسعه کشور و گسترش فعالیت های موثر خود علاقمند است خدمات گسترده بانکی و امور مالی را براساس نیاز و درخواست ها به شرکت ها و اصناف بزرگ به عنوان یکی از سیاست های خود ارائه دهد.

وی انعقاد و امضای تفاهم نامه ها و قراردادهای مشترک را در بانک در راستای تکمیل زنجیره ارزش خواند و افزود: حمل و نقل در کشور یکی از شریان های اصلی اقتصاد کشور است که بانک ملی ایران خود را موظف می داند با ارائه ابزارهای مختلف خدمات مالی همانند تسهیلات، سرمایه گذاری، تامین مالی و… پروژه های وزارت راه را در کشور برای ساخت بزرگراه، جاده و … بر عهده بگیرد.

نجارزاده تصریح کرد: بانک ملی ایران به تازگی با طراحی و تدوین بسته های متنوع محصولات و خدمات مالی، ریل گذاری جدیدی درراستای مشتری مداری و رفع نیازهای مختلف مشتریان ایجاد کرده است.

وی با بیان این که تعامل و همکاری های مشترک سازنده و موثر با اصناف بزرگ در کشور یکی از راهبردهای بانک است، تصریح کرد: مصمم هستیم با حمایت از اصناف بزرگ به توسعه کشور کمک کنیم.

وی در ادامه این مراسم نگاه خاص بانک به مسائل زیربنایی کشور را از دیگر اهداف بانک عنوان کرد و افزود: با تمام توان برای تجهیز و نوسازی حمل و نقل جاده ای کشور قدم خواهیم برداشت.

وی این تفاهم نامه همکاری را اثربخش خواند و افزود: این مشارکت منجر به ارزش آفرینی و اثربخشی بیشتری خواهد شد.

در این مراسم رضا رستمی کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کشور نیز ضمن تقدیر از نگاه حمایتی مدیریت بانک ملی ایران اظهارداشت: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بانک ملی ایران برای رفع نیازهای ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا در کشور لازم و ضروری است.

وی گفت: حمایت های بانک ملی ایران از رانندگان در کشور بدون شک می تواند مایه خیر و برکت باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.